.

Beantwoord

Gaat mijn beltegoed bij mijn vorige provider mee als ik overstap met nummerbehoud?

  • 11 February 2017
  • 6 reacties
  • 279 Bekeken

Ik wil overstappen van Lebara naar Simyo. Ik heb bij Lebara nog 10 euro beltegoed Gaat dat tegoed ook over naar Simyo als ik overstap, met nummerbehoud
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 February 2017, 18:44

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dit is het simyo forum en niet Lebara dus eigenlijk hoor je de vraag te stellen bij Lebara. Onder ons gezegd, NEE dat gaat niet over van de 1 naar andere provider. Mijn advies. ....opmaken zo goed mogelijk daarna naar simyo.

Je mag niet de naam Simyo in je gebruikersnaam, de moderator zal dit aanpassen. Hij / Zij reageert ook nog.
Badge +7
Hoi Niek_71,

Welkom op het Simyo forum 🙂 Ik heb je forumnaam gewijzigd naar Niek_71. Het is helaas niet toegestaan om Simyo in je gebruikersnaam te hebben, omdat andere bezoekers dan kunnen denken dat je een Simyo medewerker bent. Als je graag een andere gebruikersnaam wilt, hoor ik dat graag. Dan kunnen we je naam hierin aanpassen.

Wel leuk dat je naar ons wilt overstappen! Het beltegoed dat je nu bij Lebara hebt, kun je helaas niet meenemen naar ons. Ik raad je aan om eerst je beltegoed (bijna) op te maken, en vervolgens de overstap naar ons te maken. Als je een Prepaid op onze website bestelt met nummerbehoud, kun je al binnen 6 werkdagen overstappen.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Wat gek, ik had hier ook gereageerd maar dan via de mobiel.. Schijnbaar vergeten op verzenden te klikken :D

Maar goed, de vraag is beantwoord en daar gaat het om 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ray,

Aah! Dat is jammer 😞 Gelukkig is de vraag inderdaad beantwoord. Bedankt dat je toch even de moeite neemt. Komt het nou vaker voor, laat het dan even weten. Dan zou ik me namelijk gaan afvragen of er niet iets anders aan de hand is :)

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Staat me wel iets van bij dat ik vaker zoiets heb van "Ik had toch iets geschreven in dit topic?"

Of dat mobiel was weet ik niet dus zal er eens op letten 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Raar dat je dat vaker hebt gehad. Hou het maar even goed in de gaten.

Groetjes,
Caspar

Reageer