.

FAQ: Hoe lang duurt het voordat mijn nummer wordt overgezet naar Simyo?

  • 6 December 2011
  • 2 reacties
  • 2188 Bekeken

Badge +4
  • Oud-moderator
  • 61 reacties
Als je overstapt met behoud van een prepaid nummer dan kunnen wij je nummer binnen 7 werkdagen overnemen.


Voor de meeste abonnementen geldt een opzegtermijn van één maand als je contractsvrij bent. Wij kunnen je abonnement nooit opzeggen voor het einde van je contractsdatum.

2 reacties

Ik stap vanaf morgen over op een Simyo sim only abonnement (van een T-Mobile iPhone abo). Ik heb nummerbehoud aangevraagd en ontvang net een mail met de medeldeling dat dat een MAAND duurt. Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo lang duurt?
In de tussentijd bel ik buiten de bundel met mijn tijdelijke abonnement en ben ik op mijn normale telefoonnummer niet bereikbaar. Een maand lang dus!
Badge +5
Hi Blabla,
Welkom op het forum.
Wanneer je overstapt met behoud van je eigen nummer, dan ben je gebonden aan een opzegtermijn van een maand.
Als je het abonnement zelf hebt opgezegd dan kun je natuurlijk veel eerder overstappen.
Je nummer bij de huidige provider blijft echter bereikbaar tot op het moment dat wij deze overnemen, zo kom je niet voor dubbele abonnementskosten of buitenbundel tarieven te staan. Wij verzoeken je daarom ook pas gebruik te maken van je Simyo aansluiting nadat je nummer is overgezet. Indien je zelf je abonnement hebt opgezegd dan verzoek ik je dit per mail door te geven aan [email]porteringen@simyo.nl[/email].

Groet,
Bibi

Reageer