.

Beantwoord

Er gaat iets mis bij nummerbehoud. Kunnen jullie helpen?

  • 4 May 2017
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

Badge
Hoi,

Vanuit de Simyo klantenservice heb ik te horen gekregen dat het stopzetten en nummerbehoud vanuit de nieuwe aanbieder geregeld dient te worden.

Hierop krijg ik van KPN echter de volgende reactie:
U hebt nummerbehoud aangevraagd voor mobiel nummer 31645....... Helaas is dit verzoek door uw telecomaanbieder afgewezen met de volgende reden:
PXS: The donor ICC has an invalid format for this SP|
Neem voor meer informatie contact op met uw huidige telecomaanbieder.
Informatie over de opdracht
Soort opdracht: Nummerbehoud
Opdracht geplaatst op: 03 mei 2017, 13:30
Door: MTM-NestleKPNEEN (mtm-nestlekpneen)
Uw referentie:
Opdrachtnummer KPN: 08/9302/2017
Naam eindgebruiker: XX
Telefoonnummer: 31645.......
Geplande datum:

Met vriendelijke groet,
Bob Mols
Directeur Klantenservice
KPN B.V. K.v.K. Den Haag nr. 27124701, NL 009292056B01

Kunnen jullie helpen om deze error te verhelpen?

Hartelijk dank!

Groet,
icon

Beste antwoord door Samantha 5 May 2017, 12:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi floorsint,

Wat jammer dat er problemen zijn met je nummerbehoud! Het bericht dat je hebt ontvangen, is geen error. Dit is een melding dat je nummerbehoud is afgewezen. Wel verwarrend dat je deze melding in deze 'computertaal' krijgt trouwens.

Zo te zien wil je overstappen van Simyo naar KPN. Dit verzoek is afgewezen, omdat je simkaart nummer onjuist is. Je kunt het juiste simkaart nummer vinden op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Met dit simkaart nummer kun je KPN een nieuw verzoek laten indienen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer