.

Beantwoord

Dubbele factuur

  • 30 November 2012
  • 10 reacties
  • 702 Bekeken

Badge
Beste,

Ik ben begin november overgestapt van een Tringg naar een XXL contract van Simyo.
Helaas heb ik een betalingsherinnering gekregen van waarschijnlijk Tringg (39,95), maar de laatste factuur van oktober had ik al betaald.
Het gaat om factuur 23290719.

Deze factuur is van november, maar ik maak nu gebruik van een ander contract (en deze rekeningen staan ook al klaar).

Mvg M
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 13:50

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Ik kreeg ook deze mail op 1 dec 2012, maar ik had mijn contract en 3G reeds per 1 nov 2012 stop gezet.. `Het gaat niet helemaal goed (nu krijg ik een factuur van een nummer die ik nooit gebruikt heb).

Kunnen jullie dit ook checken?

-------------------klantenservice (klantenservice@simyo.zendesk.com)Verzonden:zaterdag 1 december 2012 6:50:24
Beste M Terpstra,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06* heb je de Simyo Tringg 3G beëindigd.
Je Simyo Tringg 3G wordt per 30-11-2012 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Simyo Tringg 3G wilt activeren.

Met vriendelijke groet, 
Het Simyo team

---------------------

Op 6 nov. 2012 om 13:49 heeft "porteringen" <[email]porteringen@simyo.zendesk.com[/email]> het volgende geschreven:


Beste M Terpstra,

Morgen wordt je huidige mobiele nummer 06* overgezet naar je Simyo simkaart.

Let op! Het is belangrijk dat je de Simyo simkaart voor morgen activeert (abonnement). Als je de simkaart activeert nadat je nummer is overgezet, kan er een probleem ontstaan waardoor je tijdelijk niet bereikbaar bent.

Nadat we het nummer hebben overgezet, vervang je de oude simkaart voor je nieuwe Simyo simkaart. Tijdens het overzetten kun je korte tijd niet bellen of gebeld worden op beide simkaarten. Helaas kunnen wij niet aangeven wanneer dit precies zal zijn.

Plaats je nieuwe Simyo simkaart en voer de pincode in die je terug kunt vinden via Mijn Simyo. Je belt nu met je eigen nummer, het tijdelijke nummer komt te vervallen.

Let op! Ook inloggen op Mijn Simyo kan je nu met je eigen nummer. Je wachtwoord blijft ongewijzigd.


Wij wensen je alvast veel bel- en smsplezier!

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Badge
Hoe kan ik trouwens een bericht wissen? Mijn nummer staat nu online 😞
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mterpstra,

Ik zie dat je telefoonnummer inderdaad is overgezet in november. De teveel berekende abonnementskosten (€ 34,95) op je oude Simyo Tringg aansluiting zullen worden verrekend met je nieuwe factuur. Excuses voor de verwarring.

Je kunt je bericht wijzigen door op 'wijzigen' te klikken.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex,

Bedankt voor je reactie. Ik moet helaas wel deze factuur betalen.. Wat kan ik het beste doen?
(zie mail hieronder). En misschien een stomme vraag, maar ik kan die wijzigingen knop niet vinden .. De knop is bij de oudere berichten verdwenen?



Geachte heer M Terpstra,Hierbij herinneren we je aan de openstaande Simyo factuur 23290719, waarvan de betalingstermijn van 14 dagen inmiddels is verstreken. De automatische incasso heeft reeds vorige week plaatsgevonden, maar is niet gelukt.Het openstaande bedrag:Hoofdsom: EUR 39,95Reeds betaald: EUR 0,00Administratiekosten: EUR 0,00TOTAAL: EUR 39,95Wij verzoeken je het totaalbedrag voor 11-12-2012 via iDEAL te betalen ten gunste van “Buckaroo Online Payments Services”. Buckaroo treedt op namens Simyo Debiteurenbeheer.
  • Betaal je factuur nu!
  • Stort het bedrag niet handmatig op onze rekening.
  • Voorkom EUR 5,00 extra administratiekosten bij de volgende herinnering!
  • Je kunt eenvoudig online betalen met iDEAL: Betaal direct via iDEAL.
Check je factuur online door in te loggen via Mijn Simyo. Vragen? Je vindt veel antwoorden via de FAQ bij factuurvragen of op ons forum.Met vriendelijke groet,
Simyo Debiteurenbehee

Hoi mterpstra,

Ik zie dat je telefoonnummer inderdaad is overgezet in november. De teveel berekende abonnementskosten (€ 34,95) op je oude Simyo Tringg aansluiting zullen worden verrekend met je nieuwe factuur. Excuses voor de verwarring.

Je kunt je bericht wijzigen door op 'wijzigen' te klikken.

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +1
Hey mterpstra,

Jouw telefoonnummer is reeds uit het bericht verwijderd.

Je kan de factuur het beste betalen via de link in de email. (via iDEAL is klikbaar)
Badge
Beste Wayne,

Dit was een factuur van de maand november (geen gebruik van gemaakt ivm nummerbehoud), maar deze werd toch verrekend met mijn nieuwe factuur? Die antwoord van Alex.

Factuur 23290719.

Groetjes,
Martin
Badge +6
Hoi Mterpstra,

De verrekening heeft moderator Alex al reeds in orde gemaakt. De verrekening vindt je terug op je factuur onder het kopje 'Kortingen & Verrekeningen'.
Badge
Beste Nattascha,

Moet ik Simyo factuur 23290719 nu wel betalen? Of is de deze vererekend.

Groetjes M
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mterpstra,

Die factuur dien je gewoon te betalen. Het bedrag is namelijk verrekend op de factuur van je nieuwe abonnement.

Groetjes,

Alex
Badge
Top! Ik heb hem reeds voldaan

Reageer