.

Vraag

dit nummer is om administrative redenen afgesloten

  • 20 June 2012
  • 7 reacties
  • 695 Bekeken

Badge
ik hen van simyo nu al 2 x bericht gehad dat mij "oude" provider het nummer niet kan vrijgeven maar na de laatse reactie op het ticket kreeg ik bericht dat ik dat als niet verzonden moest beschouwen.(ticket #68541)
mijn oude provider sturde me dit:
Wij hebben nummerbehoud voor de datum 20-06-2012 goedgekeurd. Wij kunnen geen afgekeurde aanvraag terugvinden en kunnen u dus ook niet vertellen waarom.
vandaag werk de telofoon niet meer dus heb ik de simyo kaart maar moeten activeren maar helaas deze doet het ook niet
ik krijg de melding dat dit nummer is om administrative redenen afgesloten

niet echt een goed begin bij simyo

7 reacties

Ls.

ik heb vanavond mijn simkaart geactiveerd, vervolgens heb ik de pincode ingevoerd en ik zou nu dus kunnen bellen.
Het enigste wat ik echter te horen krijg is dat dit nummer om administratieve redenen is afgesloten. En waarom?
Op dit moment heb ik daar geen probleem mee omdat mijn abonnement nog niet is in gegaan. Maar ivm nummerbehoud wordt a.s. vrijdag mijn nummer overgezet naar het Simyo-simkaartje en dan zou het heel fijn zijn dat alles gewoon werkt want dan gaat mijn abonnement ook in.
Dus als u daar wat aan kan doen dan heel graag!!!
Reputatie 5
Badge +10
ik hen van simyo nu al 2 x bericht gehad dat mij "oude" provider het nummer niet kan vrijgeven maar na de laatse reactie op het ticket kreeg ik bericht dat ik dat als niet verzonden moest beschouwen.(ticket #68541)
mijn oude provider sturde me dit:
Wij hebben nummerbehoud voor de datum 20-06-2012 goedgekeurd. Wij kunnen geen afgekeurde aanvraag terugvinden en kunnen u dus ook niet vertellen waarom.
vandaag werk de telofoon niet meer dus heb ik de simyo kaart maar moeten activeren maar helaas deze doet het ook niet
ik krijg de melding dat dit nummer is om administrative redenen afgesloten

niet echt een goed begin bij simyo


Welkom op het forum gerardp,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer 21/6/12 overgezet en heb je al gebruik kunnen maken van je aansluiting. Kunnen wij er van uitgaan dat je vraag hiermee is beantwoord?

Ls.

ik heb vanavond mijn simkaart geactiveerd, vervolgens heb ik de pincode ingevoerd en ik zou nu dus kunnen bellen.
Het enigste wat ik echter te horen krijg is dat dit nummer om administratieve redenen is afgesloten. En waarom?
Op dit moment heb ik daar geen probleem mee omdat mijn abonnement nog niet is in gegaan. Maar ivm nummerbehoud wordt a.s. vrijdag mijn nummer overgezet naar het Simyo-simkaartje en dan zou het heel fijn zijn dat alles gewoon werkt want dan gaat mijn abonnement ook in.
Dus als u daar wat aan kan doen dan heel graag!!!


Welkom op het forum asm55,

Jouw telefoonnummer is per 22/6/12 overgezet. Als het goed is zou je nu gewoon gebruik moeten kunnen maken van de aansluiting. Kan je ons laten weten of het inmiddels werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Bij mij werkt het inmiddels  toch best snel :)
wel jammer dat mijn eerste ervaring met Simyo tegen viel, maar hopen dat het nu goed blijft gaan.

Gerard
Reputatie 2
Badge +4
Beste Gerard,

Bedankt voor je positieve reactie.
Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen. Wij wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha
Hallo,
Vandaag kreeg ik een email dat mijn internet bundel os beëindigd, ik heb mijn abonnement
Hallo,
Vandaag heb ik een email gekregen met daar in het volgende: je internet bundel word beëindigd per 31-07-2012. Ik heb mijn abonnement opezegd maar ik had een maand opzeg termijn dus moet ook nog betalen maar mijn internet bundel en mijn telefoon is afgesloten. Vind dit heel gek want mijn nummer behoud gaat pas 24 augustus 2012 in bij de andere provider ben dus nu onbereikbaar en kan ook niemand bellen of smsen. Wil ik dat wel krijg ik te horen dat mijn abbonement om administratieve rede is afgesloten.
Badge +6
Beste Grace,

Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem. Je hebt op 10 juli via de persoonlijke pagina je abonnement per 1 augustus opgezegd.
Je nieuwe provider kan een verzoek voor nummerbehoud indienen voor 5 werkdagen.

Reageer