.

Beantwoord

De overstap van Simyo Prepaid naar Sim Only gaat fout. Hoe nu verder?

  • 29 January 2019
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Badge
Ik ben recent overgestapt van simyo prepaid naar een abonnement, kreeg de nieuwe simkaart opgestuurd, maar mijn aanvraag nummerbehoud wordt telkens geweigerd, terwijl het voor mij niet duidelijk is wat de reden hiervoor is. Er staat dat iets van mijn gegevens verkeerd is ingevuld, maar ik zou niet weten wat of hoe ik het anders zou kunnen invoeren.
icon

Beste antwoord door Niels 30 January 2019, 16:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Overstappen van Simyo prepaid naar Simyo Sim-only doe je niet door Simyo Sim-only te bestellen, maar door via Mijn Simyo over te stappen. Dan heb je geen nieuwe simkaart nodig, beltegoed wordt verrekend en het is binnen enkele dagen klaar.

Annuleer dus die nieuwe Simyo Sim-only bestelling en stap over.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Jvrijdag,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat leuk dat je de overstap wilt maken van Prepaid naar Sim Only! Zoals Groentjuh al aangeeft doe je dit niet door een nieuwe bestelling te plaatsen. In plaats daarvan klik je op 'Stap over naar Sim Only' op de overzichtspagina van Mijn Simyo. Dan wordt de overstap binnen enkele dagen geregeld :)

Je hebt bij de overstap inderdaad geen nieuw simkaartje nodig. Wat je nu het beste kan doen is de bestelling die je hebt gedaan annuleren via deze pagina. Vervolgens kan je via de bovenstaande stappen alsnog de overstap maken.

Ik hoor graag of het lukt! Groentjuh, bedankt voor de hulp :)

Groetjes,
Niels

Reageer