.

Beantwoord

combinatie telefoonnummer en simkaartnummer klopt niet

  • 29 March 2014
  • 18 reacties
  • 1603 Bekeken

beste simyo,

Volgens mijn huidige provider (hollandsnieuwe) kloppen mijn gegevens niet die ik heb opgegeven op de simyo site voor nummer behoud. dit blijkt echter de juiste nummers te zijn, ik heb een verknipte simkaart (nano) maar het nummer kan ik terugvinden in de instellingen. maar volgens hollandsnieuwe klopt deze combinatie niet en kan ik dus ook geen nummerbehoud aanvragen. het abbonement van hollands nieuwe loopt tot 22 mei. kunnen jullie van simyo niet deze dingen voor  mij opvragen en nakijken? want ik wil heel graag mijn nummer behouden.

aanvullende informatie: 06XXXXXXXX simkaartnummer:8931 XXXX XXXX XXXX XXX
icon

Beste antwoord door Ernst 31 March 2014, 11:00

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is geen goed idee om privacy-gevoelige informatie zoals telefoonnummer en simkaart nummer op een openbaar forum zoals deze te plaatsen!
zo te zien kan ik nisk wijzigen aan het geplaatste topic xD iig dat is het probleem
Dat kan wel via pc of tablet.

Mvg.
Friesian
Dat kan wel via pc of tablet.

Mvg.
Friesian


ik zit opd e pc zeg even waar het staat alstublieft
Sorry voor de late reactie.

Na te zijn ingelogd.
Wanneer je naar je bericht gaat zie je daar boven staan in oranje wijzig reactie.
Maar dat kan maar gedurende een bepaalde tijd.
Staat er dat niet meer dan zal een moderator dat moeten doen

Groetjes,
Friesian
Sorry voor de late reactie.

Na te zijn ingelogd.
Wanneer je naar je bericht gaat zie je daar boven staan in oranje wijzig reactie.
Maar dat kan maar gedurende een bepaalde tijd.
Staat er dat niet meer dan zal een moderator dat moeten doen

Groetjes,
Friesian


dank je voor je reactie ik heb een moderater gecontacteert
Reputatie 5
Badge +11
Hoi marko23, welkom op ons forum!

Hollands Nieuwe heeft simkaarten met serienummers van 18 cijfers en om de 1 of andere reden soms een controle getal ofzoiets.
Je kunt het beste even contact opnemen met HN om te checken welke het precies is, maar het zal hoogstwaarschijnlijk het laatste zijn.

Wanneer je dit weet kun je via Mijn Simyo opnieuw nummerbehoud aanvragen.


Scotsman en Friesian; dank voor het meedenken!
Dank je -Ernst voor de reactie, ik heb geprobeert contact te maken met hollandse nieuwe. Maar als ik ze bereikt heb en ze bellen na 2 dagen terug met een anoniem nummer om een of andere reden krijg ik geen gehoor en hun blijken ook geen gehoor te hebben. ik stel voor om mijn nummerbehoud te annuleren en het abbonement bij HN stop te zetten zo snel mogelijk en dat ik dan mijn simyo abbonoment ga gebruiken.

Dus hier is een nieuwe vraag?
is het mogelijk mijn nummerbehoud te annuleren en zoja hoe doe ik dat?
Badge +8
Hoi marko23,

Wat vervelend , zeg.. Maar goed dat je overstapt dan ;)
Ik kan je aanvraag nummerbehoud annuleren, maar dan gaat je abonnement bij Simyo meteen in.
Je abonnement bij HollandsNieuwe zul je dan, doordat we de aanvraag nummerbehoud annuleren, zelf moeten opzeggen. Dat is nu, door de afwijzing, nog niet opgezegd.
Het lijkt me dus het slimst dat je eerst opzegt bij HollandsNieuwe en dan op de dag dat je abo ophoudt daar, weer even contact opneemt om je abo bij Simyo actief te maken. Dan betaal je tenminste niet dubbel.
Snap je wat ik bedoel?

Groetjes,
Charlene
Hoi marko23,

Wat vervelend , zeg.. Maar goed dat je overstapt dan ;)
Ik kan je aanvraag nummerbehoud annuleren, maar dan gaat je abonnement bij Simyo meteen in.
Je abonnement bij HollandsNieuwe zul je dan, doordat we de aanvraag nummerbehoud annuleren, zelf moeten opzeggen. Dat is nu, door de afwijzing, nog niet opgezegd.
Het lijkt me dus het slimst dat je eerst opzegt bij HollandsNieuwe en dan op de dag dat je abo ophoudt daar, weer even contact opneemt om je abo bij Simyo actief te maken. Dan betaal je tenminste niet dubbel.
Snap je wat ik bedoel?

Groetjes,
Charlene


dank je wel dan ga ik dit meteen regelen, Je abonnement (hollandsnieuwe)  voor nummer 06-37XXXXXXXX zal aflopen op 23 mei 2014. dus als dan mijn tijdelijke simyo nummer geactiveerd kan worden? En anders dan vraag ik het nog een keer tegen die tijd in dit topic.

mvg
marko
Badge +8
Hoi marko23,

Ja, je zult dan op 23-5-2014 even contact op moeten nemen. Dan maken we het meteen op die dag voor je in orde :)
Zet je het in je agenda?

Groetjes,
Charlene
Hallo, het is dan zover ik wil graag mijn tijdelijke nummer activeren als mijn abonnement ^_^
Hoi marko23,

Ja, je zult dan op 23-5-2014 even contact op moeten nemen. Dan maken we het meteen op die dag voor je in orde :)
Zet je het in je agenda?

Groetjes,
Charlene


Hallo, het is dan zover ik wil graag mijn tijdelijke nummer activeren als mijn abonnement ^_^
Badge +8
Hoi marko23,

Toch eerder dan de 23ste dus?
Ik geef het door aan de afdeling die dit in orde maakt voor je. Dan zet ik hier nog even een berichtje neer wanneer je bundels zijn ingegaan.

Groetjes,
Charlene
Hoi marko23,

Toch eerder dan de 23ste dus?
Ik geef het door aan de afdeling die dit in orde maakt voor je. Dan zet ik hier nog even een berichtje neer wanneer je bundels zijn ingegaan.

Groetjes,
Charlene


Bedankt, de klanten service heeft me gebeld en alles is geregeld bundels zijn na vanavond half 6 bruikbaar 😉
Reputatie 5
Badge +11
En? Belt het lekker? Surft het soepel? 😮
En? Belt het lekker? Surft het soepel? :o
heerlijk echt heerlijk
Badge +8
Hoi marko23,

Blij om te horen :)

Groetjes, Charlene

Reageer