.

Beantwoord

Binnen hoeveel dagen wordt mijn nummer overgezet?

  • 29 September 2017
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Simyo stelt dat binnen 5 (vijf) werkdagen een eigen prepaidnummer wordt overgezet. Ik heb nu een mailtje ontvangen, waarin staat dat binnen 7 (zeven) werkdagen mijn prepaidnummer zal worden overgezet! Vanwaar dit verschil?
icon

Beste antwoord door Els 30 September 2017, 11:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi AnFra,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag nog even stelt, ik snap dat je graag wit weten welke informatie nou juist is.

Op het moment dat je nummerbehoud aanvraagt voor een Prepaid-telefoonnummer, dan kan je nummer in principe binnen zes werkdagen worden overgezet. Op onze website en tijdens de aanvraag geven we deze zes werkdagen ook alt termijn aan. Het lijkt er op dat de e-mail die je hebt gekregen het nog een dag ruimer trekt, de reden hiervan wil ik nog even voor je navragen. Hier kom ik maandag bij je op terug, goed?

Je aanvraag voor nummerbehoud is op dit moment nog in behandeling bij je ouder provider. Zodra zij de aanvraag hebben behandeld zul je van ons een e-mail krijgen met een bevestiging. In dat bericht geven we de definitieve datum door waarop je nummer zal worden overgezet.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els
Hallo Els,

Op het voorlichtingsfilmpje over nummerbehoud staat toch echt dat binnen 5 (vijf) werkdagen het nummer wordt overgezet (en dus niet 6). 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Hi AnFra,

Inderdaad! Bedankt voor het doorgeven 🙂 Ik zal er zo snel mogelijk voor zorgen dat dit wordt aangepast. Het gaat hier namelijk wel echt om zes werkdagen. Laat je het ons weten als je nog meer vragen hebt?

Groetjes,
Niels

Reageer