.

Beantwoord

Afzien van nummerbehoud

  • 5 October 2012
  • 19 reacties
  • 2056 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Ik ben overgestapt van een prepaid (niet Simyo) naar een sim only abonnement. Ik heb hierbij nummerbehoud aangevraagd. Deze werd afgewezen omdat het sim kaart nummer onjuist zou zijn. Nu wil ik graag afzien van mijn nummerbehoud en zo snel mogelijk binnen mijn bundel gaan bellen. Aangezien ik contact op moet nemen hiervoor met klantenservice en jullie telefonisch erg moeilijk te bereiken zijn, doe ik het via deze manier. 

Graag zo spoedig mogelijk een reactie. 

Bij voorbaat dank Tyson.
icon

Beste antwoord door Wayne 10 October 2012, 16:57

Bekijk originele reactie

19 reacties

Badge +2
Beste Tyson,

Wij zullen de aanvraag voor nummerbehoud maandag voor je annuleren en je bundels activeren. Je zal van ons een mail ontvangen als je abonnement is ingegaan.

Groetjes,

Arie
Bedankt voor de reactie Arie. Helaas is het vandaag maandag en ik heb ik geen mail van jullie ontvangen dat mijn abonnement is ingegaan.

Tyson.
Inmiddels alweer woensdag en nog steeds geen mail gehad. Is mijn abonnement nu al ingegaan of niet?

Tyson
Reputatie 2
Badge +1
Hey Tyson,

Excuses voor de vertraging. Jouw abonnement is reeds in gegaan per 08-10.
Reactie verplaatst
Ik zou ook af willen zien van mijn nummerbehoud, zodat ik van mijn bundel gebruik kan gaan maken. Hoe doe ik dit en vanaf wanneer kan ik mijn bundel dan gebruiken?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi SJML,

Leuk je op het forum te zien 🙂

Op verzoek heb ik je bundels laten activeren door onze nummerbehoud afdeling. Je kunt vanaf dit moment binnen je bundels bellen en internetten. Je simkaart is ook al actief, dus je hoeft alleen je simkaart in je telefoon te stoppen en off you go 😉

Mocht je hier nog vragen over hebben, hoor ik dat graag van je!
Ik zou ook af willen zien van mijn nummerbehoud, zodat ik van mijn bundel gebruik kan gaan maken. Hoe doe ik dit en vanaf wanneer kan ik mijn bundel dan gebruiken? Sorry dat ik dit kopieer
Badge +6
Hoi Dannynijsing, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je inmiddels al geholpen bent en je abonnement nu actief is 🙂
Hallo Simyo,
Ik heb een aanvraag gedaan voor nummerbehoud vna een niet-Simyo abbonement naar een Simyo abbonement.
Ik zou graag deze aanvraag annuleren. Kan dit via jullie?
groetjes Gijs
Reputatie 5
Badge +11
Hoi GijsLeenarts97, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)

Je kunt je nummerbehoud inderdaad laten annuleren.
Ik wil voordat ik dat regel graag nog wel van je weten of we je bundel nu moeten activeren, of dat je wilt afzien van je bestelling.

Kun je me dit laten weten?
Hoi GijsLeenarts97, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)

Je kunt je nummerbehoud inderdaad laten annuleren.
Ik wil voordat ik dat regel graag nog wel van je weten of we je bundel nu moeten activeren, of dat je wilt afzien van je bestelling.

Kun je me dit laten weten?


Ik zou graag de bundel willen activeren.
Weten jullie of ik mijn oude abbonement dan opnieuw zou moeten opzeggen, of blijft dat gewoon zoals het nu is?
Groetjes Gijs
Reputatie 5
Badge +11
Hoi GijsLeenarts97,

In je gegevens zie ik dat je hier vandaag ook over hebt gebeld.
Je bundels worden vandaag actief en je nummerbehoud komt te vervallen.

Dit houdt ook in dat wij je oude abonnement niet voor je opzeggen. Dat zul je dus nog zelf even moeten doen.
L.S.
Mij aanvraag tot nummerbehoud is afgewezen.
Derhalve zou ik van nummerbehoud willen afzien en het toegekende tijdelijk nummer als definitief willen gebruiken.
Wilt U mijn bundels nu z.s.m. aktiveren?
Met dank en vriendelijke groet,
Antoinetta
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Antoinetta, welkom op het Simyo forum 🙂

Op jouw verzoek heb ik dit meteen doorgezet naar onze nummerbehoud afdeling, waarna ze je bundels hebben geactiveerd 🙂. Je kunt vanaf vanavond 18.00 (na het uit/aan zetten van je telefoon) gebruik maken van je bundels!

Let op, als je nummerbehoud annuleert, dien je zélf je huidige contract op te zeggen bij je vorige provider.

Welkom bij Simyo! 😃
Voor mij hetzelfde recept als Antoinetta.
Mijn aanvraag tot nummerbehoud is ook afgewezen en wil daardoor mijn aanvraag tot nummerbehoud annuleren en het huidige toegewezen nummer gebruiken.
Ik heb dan geen bundel maar gewoon prepaid. Maar dat zal geen probleem zijn denk ik.
Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Levi,

Welkom op ons forum! Wat fijn dat je de juiste plek hebt gevonden om je vraag te stellen.:)

Ik heb je aanvraag nummerbehoud laten annuleren. Voor jou geldt inderdaad niet het gedeelte van je bundels die geactiveerd hoeven te worden. Wel wil ik je vragen om net als Antoinetta je eventuele vorige contract zelf te beëindigen.

Kun jij na het plaatsen van je simkaart ook je toestel eens uit en aan zetten? Dan kun je aan de slag.

Werkt alles?
Beste Ruud,

Bedankt voor de hulp.
Alles werkt naar behoren!

Mvg,
Levi
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Levi,

Graag gedaan, ook namens -Ruud.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe aansluiting.

Reageer