.

Beantwoord

afwijzing nummerbehoud prepaid naar sim only

  • 26 October 2013
  • 5 reacties
  • 5453 Bekeken

IK heb nummerbehoud aangevraagd van prepaid naar sim only.
Maar is nu al voor de derde keer gewijgerd.
Hoe kan dit??
Ik ben wel constant buiten mijn bundel aan het bellen!!
Waar ik niet echt vrolijk van wordt..
icon

Beste antwoord door Charlene 28 October 2013, 14:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kunt verreweg het beste overschakelen op sim only via Mijn Simyo, dan heb je geen gedoe met nummerbehoud en je bespaart ook de aansluitingskosten. Maar je moet wel een positief saldo hebben (wat later verrekend wordt op je eerste factuur dus dat geld ben je niet kwijt). Je houdt gewoon je simkaart en telefoonnummer. En het is binnen twee werkdagen geregeld!
Badge +8
IK heb nummerbehoud aangevraagd van prepaid naar sim only.
Maar is nu al voor de derde keer gewijgerd.
Hoe kan dit??
Ik ben wel constant buiten mijn bundel aan het bellen!!
Waar ik niet echt vrolijk van wordt..


Beste Anitas,

Welkom op het forum.
De reden dat je nummerbehoud wordt afgewezen, is dat je als je van prepaid naar sim only overstapt, je dat op Mijn Simyo doet, via de overstaplink. Die reden krijg je ook steeds bij de afwijzing. We veranderen dan alle instellingen op je eigen simkaart, en je hebt binnen 24 uur een abonnement. Een nieuwe bestelling plaatsen en dan nummerbehoud aanvragen is niet mogelijk.
Je logt dus in met je prepaid nummer en klikt op overstappen naar sim only.
Dus of je houdt dit abonnement met een nieuw nummer (wel even doorgeven zodat we de bundels aan kunnen zetten!), of je zegt die aansluiting op en stapt over op de juiste manier.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Je kunt verreweg het beste overschakelen op sim only via Mijn Simyo, dan heb je geen gedoe met nummerbehoud en je bespaart ook de aansluitingskosten. Maar je moet wel een positief saldo hebben (wat later verrekend wordt op je eerste factuur dus dat geld ben je niet kwijt). Je houdt gewoon je simkaart en telefoonnummer. En het is binnen twee werkdagen geregeld!

Hey Scotsman,

Bedankt voor de hulp. Overstappen kan niet alleen via de link, het is de enige manier. Nummerbehoud van Simyo naar Simyo wordt nooit goedgekeurd. So you know ;)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Hey Scotsman,

Bedankt voor de hulp. Overstappen kan niet alleen via de link, het is de enige manier. Nummerbehoud van Simyo naar Simyo wordt nooit goedgekeurd. So you know ;)

Groetjes,
Charlene


In mijn geval ging het inderdaad uitermate soepeltjes via de link. Ik geloof dat ik op vrijdagavond de overstap had aangevraagd en op maandag morgen was het in kannen en kruiken!
Badge +6
In mijn geval ging het inderdaad uitermate soepeltjes via de link. Ik geloof dat ik op vrijdagavond de overstap had aangevraagd en op maandag morgen was het in kannen en kruiken!

We zijn altijd blij met positieve ervaringen, streven is inderdaad om het binnen 48 (werk)uur geregeld te hebben! 🙂

Reageer