.

Beantwoord

Afwijzing nummerbehoud

  • 18 January 2013
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Ik heb nu al een aantal keren een aanvraag voor nummerbehoud ingevult met elke keer hetzelfde resultaat:

De reden opgegeven door je vorige provider is: 63 | Alternatieve datum: 2013-03-28T11:00:00 | 28-03-2013.

Wat houdt dit precies in? ik heb ondertussen al verschillende datums geprobeerd, zowel vóór als ná 28-03-2012.

Wat doe ik verkeerd?

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Alex 21 January 2013, 14:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum R. Bakker,

We mogen pas een verzoek vanaf 2 maanden van te voren indienen om een telefoonnummer over te zetten tenzij het zakelijk is. Je moet daarom op 28/1/13 een email sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Dan kunnen we het verzoek in behandeling nemen.

Groetjes,

Alex

Reageer