.

Beantwoord

Afwijzing aanvraag nummerbehoud

  • 21 June 2013
  • 6 reacties
  • 432 Bekeken

Hallo!

Ik heb vandaag mijn Simyo simkaart binnen gekregen. Ik wilde graag een goedkoop sim-only abonnement afsluiten, maar wel mijn eigen nummer houden. Daarom heb ik bewust voor nummerbehoud gekozen.
Een paar uur nadat ik mijn simkaart had ontvangen, kreeg ik een mail waarin stond dat mijn aanvraag voor nummerbehoud was afgewezen. Ik zou een onjuist simkaartnummer hebben ingevuld.
Nu weet ik zelf niet zo goed wat ik verkeerd heb gedaan. Ik had het nummer ingetikt wat achterop mijn huidige simkaart stond.
Mijn huidige provider is T-mobile en mijn nummer (dat ik graag wil behouden) is 06*

Ik hoop dat iemand me hiermee zou kunnen helpen. :(
Als het écht te veel gedoe is, wil ik des noods wel afzien van het nummerbehoud. 
icon

Beste antwoord door Alex 24 June 2013, 09:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wacht even tot maandag. Dan kan een moderator het voor je nakijken. Ze zullen ook jouw nummer in deze post even weghalen i.v.m. jouw privacy.
Ik neem aan dat er wel een mouw aan te passen valt. Er zal mogelijk iets bij de nummerportering niet goed zijn gegaan.
Je hebt je gehouden aan de opzegtermijn bij t-Mobile? 
Bedankt voor je reactie.  Dan zal ik maar eventjes rustig afwachten. :)
Ik heb ook een mail gestuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met nog een keer het 'simkaartnummer'. Misschien dat ik toch een cijfertje verkeerd heb ingetypt bij het aanvragen van het nummerbehoud.

En wat dat opzegtermijn betreft, ik gebruik nu prepaid. Dus daar kan het niet aan liggen, toch?  
Reputatie 7
Badge +9


En wat dat opzegtermijn betreft, ik gebruik nu prepaid. Dus daar kan het niet aan liggen, toch?  


Nee.......:)
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Pluisje,

Leuk dat je klant wilt worden bij Simyo. Ik heb je aansluiting en je aanvraag voor nummerbehoud bekeken. Je hebt inderdaad een verkeerd cijfer doorgegeven. Ik heb contact gehad met de nummerbehoud afdeling en ze gewezen op je verstuurde email. Daar staat inderdaad het juiste simkaartnummer. Zij zullen een nieuw verzoek voor jou indienen.

Je hebt inderdaad gelijk over het niet hebben van een opzegtermijn bij prepaid.

Je ontvangt vanzelf weer een email waarin je op de hoogte wordt gehouden over je nummerbehoud aanvraag.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Ik heb je telefoonnummer overigens uit je eerste bericht verwijderd, omdat dit privacy gevoelig is.

@de leon. Bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Alex
Hartstikke fijn, bedankt! 
Ik heb zojuist een mail gekregen waarin staat dat mijn nummer op 1 juli wordt overgezet. Dus mijn vraag is hiermee geheel beantwoord. :o
Badge +8
Hartstikke fijn, bedankt! 
Ik heb zojuist een mail gekregen waarin staat dat mijn nummer op 1 juli wordt overgezet. Dus mijn vraag is hiermee geheel beantwoord. :o


Hoi Pluisje,

Fijn dat het allemaal in orde komt.🆒
Let wel op dat je abonnement bij ons pas begint als je nummer wordt overgezet op onze simkaart. Dus op 1 juli. Daarvoor betaal je buiten bundel tarieven, als je de simkaart gebruikt.

Groetjes,
Charlene

Reageer