.

Beantwoord

Af zien van nummerbehoud

  • 14 February 2013
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Hallo,
Ik had gevraagd voor een nummerbehoud. Nu is deze afgewezen omdat mijn nummer is afgesloten. Betekent dat, dat ik vanaf nu het nummer kan gebruiken die ik van simyo zelf heb gekregen en dan ook meteen gebruik kan maken van mijn abonnement?
Dat mijn nummer niet kan worden overgezet vind ik niet zo probleem, alleen is het mij niet helemaal duidelijk of ik nu gewoon meteen kan bellen, smsen en internetten met de simkaart die ik opgestuurd heb gekregen van  Simyo.
Alvast bedankt!
Groetjes Nadine
icon

Beste antwoord door Alex 15 February 2013, 12:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Nadinee,

Als je nummerbehoud aanvraag is afgewezen en je wilt dit annuleren dan moet je hiervoor contact opnemen met Simyo. Wij kunnen dan op jouw verzoek de bundels activeren. Ik raad je aan niet eerder gebruik te maken van de aansluiting voordat we de bundels hebben geactiveerd, omdat je anders gebruik maakt van de buiten de bundel tarieven.

Normaal gesproken kun je hiervoor het best contact opnemen met de telefonische klantenservice, omdat ze het verzoek dan direct voor je kunnen uitvoeren. Een reactie op het forum kan iets langer uitblijven, omdat we binnen 1 werkdag proberen te reageren.

Ik heb je annulering nu echter laten doorvoeren en je bundels laten activeren. Dat betekent dat je vanaf 17:30 gebruik kunt maken van de Simyo aansluiting met het Simyo telefoonnummer tegen de binnen de bundel tarieven.

Houd er rekening mee dat het aantal bel/sms en data units naar rato wordt berekend voor deze maand. In dit topic vind je daar meer informatie over.

Groetjes,

Alex

Reageer