.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik na overzetting

  • 2 February 2012
  • 6 reacties
  • 590 Bekeken

Badge
Beste simyo medewerker,


ik kan momenteel niet bellen dus maar even zo. Ik hoop dat je me spoedig kunt helpen.
Eergisteren heb ik een microsim aangevraagd. Die kreeg ik razendsnel binnen (de volgende dag). Ik had met de klantenservice afgesproken dat ik mijn huidige sim zou behouden en zou bellen als deze binnen was. Dus vandaag weer gebeld en mijn nummer kon direct worden over gezet naar de microsim. Wederom zeer blij met de snelle actie! En inderdaad, nog geen half uur later zag ik dat ik weer bereik had en nu op mijn nieuwe kaart. Alleen...later die avond wilde ik smsen, maar dat lukt niet. Als ik bel hoor ik dat mijn aansluiting om administratieve reden is afgesloten.
HELP! Kunnen jullie mijn aansluiting herstellen?


Alvast bedankt! Groet, Carolien Nederlof
icon

Beste antwoord door Carolien 3 February 2012, 11:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Kan gesloten worden: BB op twitter heeft het al heel snel gefixt! Tx!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Carolien,

Kun je mij een privé berichtje sturen met je Simyo telefoonnummer? Dan kan ik je telefoonnummer op het netwerk herstellen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,


je collega van twitter was je net voor ;-)


Is al opgelost. Hartelijk dank voor de snelle actie! groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Ok goed om te horen dat het werkt.
Hoi Carolien,

Kun je mij een privé berichtje sturen met je Simyo telefoonnummer? Dan kan ik je telefoonnummer op het netwerk herstellen.

Groetjes,

Alex


Hoi, ik kan vandaag ook al de hele dag niet bellen en gebeld worden. Telkens hoor ik dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten. Als je me kan helpen heeel graag. Alvast bedankt.
Badge +2
Hi gizem,

Er is niks bekend van een storing of iets dergelijks. Ook staan alle instellingen goed ingesteld op het netwerk. Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie

Reageer