.

Beantwoord

2x Simyo prepaid kaart gekocht, 2x afwijzing nummerbehoud.

  • 24 August 2021
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

L.s.

Zojuist weer een afwijzing voor nummerbehoud ontvangen, gebeld met mijn oude provider (T-Mobile-zakelijk) en die geven aan dat de aanvraag wel was ontvangen, maar dat de KPN (Simyo dus) op het verzoek voor nummerbehoud geen klantnummer heeft opgegeven.

Ik heb dit 100% zeker doorgegeven (net als bij mijn vorige Simyo-kaart die om dezelfde reden is afgewezen), overigens ook zonder fouten, ik had de T-Mobile factuur erbij ter verificatie.

T-Mobile zie verder geen reden om de overname te weigeren, contract is vrij en er staat een overname niets in de weg, alleen het missende klantnummer.

Waarom wordt er geen klantnummer doorgegeven en hoe kan ik ervoor zorgen dat Simyo het nu wel goed gaat doen?

icon

Beste antwoord door Bas 25 August 2021, 12:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge

Zojuist nogmaals geprobeerd via mijn Simyo, is ook daar het klantnummer leeg, 2x opnieuw ingevuld, komt telkens de melding dat er een fout is opgetreden en is het nummerveld weer leeggemaakt.

Nu komt de melding binnen dat nummerbehoud goed is verkopen, geen idee wie nu wat heeft gedaan, maar het is opgelost.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kastje>muur, 

Welkom op ons forum! En goed dat je even contact met ons opneemt 😊

Volgens onze gegevens heeft T-Mobile de aanvraag nummerbehoud inmiddels geaccepteerd en nemen wij je telefoonnummer over per 24 september 2021. Het is dus opgelost inmiddels!

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas

Reageer