.

Beantwoord

Zelf een reset doen. Zal dit mogelijk zijn?

  • 14 October 2017
  • 6 reacties
  • 372 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
De tweede helft van September was ik op vakantie in Spanje. Op dit nummer (in gebruik door mijn vrouw) werkte internet, maar op mijn nummer (sinds aug 2017 bij Simyo) werkte internet niet.
Via een mail was een en ander de volgende dag geregeld (sim reset).

Maar zou het niet mooi zijn als je via mijn simyo zelf een simreset zou kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Asma 15 October 2017, 11:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Op zich zou het best mooi zijn, wimj12, maar jij mag gebruik maken van de dienst. De simkaart is van de provider en bepaalt wat er mag/kan. (denk maar aan de bescherming tegen kosten van sms diensten.

Algemene voorwaarden.
20.1 Gebruik van uw SIM-kaart
U krijgt een SIM-kaart als u die nodig hebt voor het gebruik van de dienst. De SIM-kaart blijft van ons.
Reputatie 7
Badge +7
En wat is het verschil tussen vragen of ze een reset doen (en wat altijd gedaan wordt) en het mensen zelf laten doen?
Her verschil is dat jij de passagier bent van de taxi en Simyo is de chauffeur. Je mag zelfs vragen dat prepaid internet buitenland mogelijk wordt/is.
Reputatie 7
Badge +7
Het zal wel aan mij liggen, of aan het tijdstip van de dag. Maar ik snap je redeneringen geen van beide
In beide gevallen vraag je iets maar jij zit uiteindelijk niet aan de knoppen/het stuur..

https://forum.simyo.nl/meedenken-met-simyo-106/waarom-kunnen-klanten-niet-zelf-resets-uitvoeren-35362



Op het moment worden de resets ook nog door ons in de gaten gehouden. Bij een reset wordt de aansluiting van het netwerk af gehaald, en daarna weer opnieuw aangemeld. Dit proces moet wel gemonitord worden. Om deze reden is het slechts mogelijk voor Simyo medewerkers om een reset uit te voeren.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wimj12,

Bedankt voor het meedenken!

Het is zeker een goed idee, vooral omdat je simkaart vaak probleemloos werkt na een reset. Ik weet niet of dit ooit mogelijk zal zijn voor onze klanten, maar het zou wel gemakkelijker zijn. Voor de klant zelf én voor ons natuurlijk.

Dit idee staat al op onze Wall of Change. Ik weet niet of het te realiseren is, maar we gaan het in elk geval uitzoeken.

@ Friesian, bedankt voor je reactie! Wat Jihane zegt klopt inderdaad, maar misschien bestaat er een tussenweg. :D

Groetjes,
Asma

Reageer