.

Beantwoord

Weergegeven verbruik op Mijn Simyo klopt niet. Hoe kan dit?

  • 20 August 2018
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Badge
Hallo,

Sinds de site is vernieuwd, blijk ik constant foute info op mijn scherm te krijgen over de hoeveelheid belminuten die ik over zou hebben. Op de home-pagina staat altijd een aantal van 250 tot 350 minuten, terwijl in werkelijkheid ik blijkbaar al over mijn bundel heen zit. Als ik op "bekijk mijn verbruik" klik, verschijnt pas de juiste info. Ik kwam hier achter omdat ik een melding kreeg dat mijn minuten op waren, terwijl er op Mijn Simyo stond dat er nog 280 over waren. Bij nader onderzoek blijkt dat deze minuten-teller elke keer bij het verversen van de pagina een wilekeurig aantal minuten tussen de 250 en 350 weer te geven.
Ik heb al extra kosten gemaakt op mijn factuur omdat ik uit ben gegaan van info die blijkbaar volledig onjuist is.

Ik wil graag weten hoe ik WEL de juiste info op mijn scherm krijg, zodat ik niet nog een keer voor onnodige kosten kom te staan, want nu staan er twee verschillende dingen: ik heb nog 300 minuten, EN ik heb nog 0 minuten.

Tijdens een telefoongesprek vroeg de ander mij: let op je minuten! Dus ik keek op de site en zag 250 minuten staan, dus geen probleem dacht ik. Toch kosten buiten bundel, heel jammer en verwarrend.
icon

Beste antwoord door Niels 20 August 2018, 16:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Voor de duidelijkheid nog even een paar keer de hoeveelheid minuten die aangegeven word als ik de Mijn Simyo pagina open:
338
260
296
338
278

Het lijkt alsof het metertje te vroeg stopt met aftellen.
Bij "bekijk je verbruik" staat netjes 50, want die heb ik net bij moeten kopen omdat ik over mijn bundel heen zit.
Reputatie 6
Badge +5
Hi DamirvanHilten,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat je bij de overzichtspagina van Mijn Simyo niet de goede aantallen qua verbruik ziet staan! Ik ben zelf ook Simyo klant en ben meteen een kijkje gaan nemen. Bij mij gebeurt precies hetzelfde, Als ik vervolgens op 'Bekijk je verbruik' klik, zie ook ik de juiste minuten en MB's staan. Excuses voor het ongemak en hartstikke bedankt voor het doorgeven! Wij gaan meteen opzoek naar het probleem en een oplossing. Hoe kreeg je overigens een melding dat je belminuten op waren? Hier sturen wij verder geen berichten over.

Maak je gebruik van de Simyo app? Daar wordt het verbruik namelijk wel correct weergegeven. In de tussentijd kan je hier dus gebruik van maken 🙂 Je hoort zo snel mogelijk van ons!

Groetjes,
Niels
Badge
Dankuwel voor de reactie!

De melding dat mijn minuten op waren, stond op de Mijn Simyo site bij de notificaties (belletje). Of dat ze bijna op waren, dat kan ook.

Ik ben niet in het bezit van een smartphone dus de app kan ik niet gebruiken helaas,
Reputatie 6
Badge +5
Hi DamirvanHilten,

Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Het wordt inderdaad lastig om de app te gebruiken zonder smartphone. Fijn om te weten dat de notificatie op Mijn Simyo in ieder geval heeft geholpen. We hebben het probleem kunnen achterhalen en op kunnen lossen. Het verbruik dat je terug ziet op de website klopt nu wel, ik heb dit zelf net ook nogmaals gecontroleerd. Wat betreft de gemaakte kosten, hier kom ik in een privébericht op terug. Ik zie je antwoord graag tegemoet!

Groetjes,
Niels

Reageer