Sinds de site is vernieuwd, blijk ik constant foute info op mijn scherm te krijgen over de hoeveelheid belminuten die ik over zou hebben. Op de home-pagina staat altijd een aantal van 250 tot 350 minuten, terwijl in werkelijkheid ik blijkbaar al over mijn bundel heen zit. Als ik op "bekijk mijn verbruik" klik, verschijnt pas de juiste info. Ik kwam hier achter omdat ik een melding kreeg dat mijn minuten op waren, terwijl er op Mijn Simyo stond dat er nog 280 over waren. Bij nader onderzoek blijkt dat deze minuten-teller elke keer bij het verversen van de pagina een wilekeurig aantal minuten tussen de 250 en 350 weer te geven.
Ik heb al extra kosten gemaakt op mijn factuur omdat ik uit ben gegaan van info die blijkbaar volledig onjuist is.
Ik wil graag weten hoe ik WEL de juiste info op mijn scherm krijg, zodat ik niet nog een keer voor onnodige kosten kom te staan, want nu staan er twee verschillende dingen: ik heb nog 300 minuten, EN ik heb nog 0 minuten.
Tijdens een telefoongesprek vroeg de ander mij: let op je minuten! Dus ik keek op de site en zag 250 minuten staan, dus geen probleem dacht ik. Toch kosten buiten bundel, heel jammer en verwarrend.
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie