.

Beantwoord

Wat betekent de melding: 'Wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven'?

  • 17 July 2016
  • 6 reacties
  • 621 Bekeken

Beste Simyo forumleden,

Wie kan mij helpen!? Iedere keer als ik op mijn Samsung S3 mini de Simyo-app open, krijg ik allereerst de melding 'Wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven'. Ik weet niet wat ik met deze melding aanmoet. Onder deze melding zitten twee balken: links met 'Annul.' en rechts met 'OK'. Door op 'Annul.' tedrukken kom ik gewoon in de app en kan ik mijn Simyo-wachtwoord invoeren en inloggen.
Maar ergens klopt er dus iets niet. Hoe krijg ik die melding weg, want deze hoort toch niet bij de Simyo-app?
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Groet, Kors
icon

Beste antwoord door Caspar 18 July 2016, 12:12

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Kors,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je die melding krijgt. Gelukkig kom je wel gewoon in de app als je op annuleren drukt. Wat gebeurt er als je op OK drukt? Kan je verder proberen om het vinkje bij wachtwoord onthouden aan te zetten? Wat gebeurt er dan? Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Als het euvel zich blijft aandienen zou je de app ook eens kunnen verwijderen en weer installeren.
Dag Caspar en RicoK,
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb al geprobeerd een wachtwoord in te vullen, maar alle potentiële wachtwoorden blijken niet de juiste te zijn. Het heeft er dus alle schijn van dat ik niet nooit zelf 'om heb gevraagd'.
En RicoK, ik heb al twee keer Europees om de app opnieuw te installeren. Maar ook dat helpt niet...
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Kors,

Wat raar dat alle potentiële wachtwoorden niet juist blijken te zijn. Kun je wel inloggen op Mijn Simyo zelf? Verder kun je de app verwijderen, maar je kan ook je account in de app verwijderen. Heb je dat al eens geprobeerd?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,
Verschillende zaken geprobeerd: mijn eigen account verwijderd en daarna mezelf opnieuw toegevoegd. Resultaat: geen verandering. Ik kan wel gewoon inloggen na de bewuste melding te omzeilen door op 'Annul.' te drukken. Daarmee omzeil ik die vraag dus en kom ik gewoon in de app. Vreemd is ook dat het ook niet lukt om een inlogcode in te stellen om daarmee sneller in te kunnen loggen dan dat ik dat met mijn (langere) wachtwoord doe. Twee keer een code invoeren lukt wél, maar direct na de tweede keer invoeren komt direct weer de vraag: Wachtwoord opslag aanmeldingsgevens ingeven. Als ik enkele potentiële wachtwoorden invoer, komt steeds de melding dat dit fout is en dat na drie foutieve invoer alle aanmeldingsgegevens worden verwijderd.
Uiteindelijk alles maar weer verwijderd!

!!!! Nieuwe situatie !!!!! : app opnieuw geïnstalleerd. De hiervoor genoemde melding blijft nu weg! Gelukkig!
Echter, nu weer een nieuw 'probleem': inloggen via een 5 cijferige code lukt niet! Inloggen met mijn 'mijn simyo' wachtwoord lukt aan het begin van de app wel. Als ik vervolgens een kortere 5-cijferige code wil invoeren en daarvoor mijn wachtwoord invoer, krijg ik steeds de melding dat mijn wachtwoord niet juist is... Meerdere keren geprobeerd en getwijfeld aan mijn typevermogen, maar steeds dezelfde melding. Als ik de app vervolgens afsluit en weer opstart, accepteert de app mijn wachtwoord weer wel...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kors,

Jeetje! Wat een gedoe, allemaal. Ik ben blij dat het eerste probleem opgelost lijkt te zijn. Wat heeft die melding precies weg gekregen?

Nu stuit je dus echter wel tegen een nieuw probleem aan: de 5-cijferige code. Dit is niet de bedoeling natuurlijk, want deze code hoort alles juist makkelijker te maken. Is het een optie om de code niet te gebruiken? Anders raad ik je aan om wederom de app te verwijderen en te herinstalleren.

Weet je overigens 100% zeker dat je de juiste code invoert? Je kunt 'm namelijk even zo makkelijk mogelijk maken (00000) om te testen, zodat je 'm later weer aan kunt passen. Is dit een idee?

Groetjes,
Jihane

Reageer