.

Beantwoord

Wanneer loopt mijn contract af?

  • 6 February 2017
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

hoe moet ik weten wanneer mijn abonnement afloopt? en wordt mijn abbo automatisch weer verlengt?
icon

Beste antwoord door franswon 6 February 2017, 15:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi wessel7964,

Op https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_abonnement vind je de contractduur. Bij het einde van contract wordt dit stilzwijgend verlengd met een opzegtermijn van 1 maand.
Als je besluit te verlengen kan het voordelig zijn om je bundels aan te passen! Of dit voor jou (al) mogelijk is kan ik uiteraard niet zien.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wessel7964,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je deze vraag hier stelt 🙂 Het zijn belangrijke dingen om te weten. Wat Franswon zegt klopt helemaal: als je inlogt op Mijn Simyo en surft naar Instellingen > Abonnement, kun je precies vinden wanneer je contract afloopt. Is je contract al afgelopen? Dan verandert je contract in een maandelijks opzegbare aansluiting. Dat betekent dat je kunt opzeggen wanneer je wilt, mits je rekening houdt met één maand opzegtermijn.

Ik heb jouw aansluiting er ook bij gepakt en ik zie dat jij al heel lang klant bent 😃 Jij hebt in het verleden al eens verlengd, waardoor je nu niet meer hoeft te (of kunt) verlengen. Het is niet nodig om aan een contract van een jaar vast te zitten, want jij mag gewoon gebruik maken van de goedkopere verlengbundels én je maandelijkse opzegbaarheid behouden. Ik zie ook dat je al gebruik maakt van de goedkopere bundels. Fijn!

Er wordt nooit zonder jouw toestemming verlengd met een jaar 🙂 Jij hebt altijd de touwtjes in handen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer