.

Beantwoord

Waarom zie ik mijn internetverbruik niet via de App?


In de app kan ik alleen het totaal van de huidige maand zien. Ook al pas ik de filter om het verbruik over de afgelopen 6 maanden te zien, dan wijzigt de app de periode niet.

Als ik via Mijn Simyo inlog en het tabblad Internet kies. Dan zie ik voor dit jaar alleen verbruik in april, terwijl ik ook in de andere maanden het internet heb gebruikt.

Graag zou ik met name in de app mijn verbruik per maand over de afgelopen 6 maanden willen zien...
icon

Beste antwoord door Jihane 17 July 2017, 12:12

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Leo,

Welkom terug op het Simyo Forum :)

Wat onhandig dat je je verbruik niet netjes terugziet via de Simyo App! Zie je het wel als je inlogt op Mijn Simyo via de website? Ik heb het zelf even uitgetest met mijn eigen nummer, en ik krijg wel gewoon het verbruik te zien. Er is ook geen storing op de App daarmee. Ik raad je aan om de App te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

Je hebt verder gelijk over dat je internet verbruikt hebt in de afgelopen maand. Dat zie ik terug als ik je aansluiting erbij pak. Je zou dat dus prima terug moeten zien.

Je hebt hier ook over gemaild. Mijn collega heeft je min of meer dezelfde vragen gesteld. Wil je hier reageren of mailen? Het is handiger als je één route kiest 🙂 Dan krijg je ook niet steeds dubbele antwoorden.

Laat je mij weten wat er gebeurt als je 't via de website bekijkt, en ook hoe het gaat nadat je de App opnieuw hebt geïnstalleerd?

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het wel. Bedankt! Leo
Hallo Jihane,
Ik heb in mijn nieuw geïnstalleerde app het inloggen via mijn wachtwoord gewijzigd naar inloggen met de 5 cijferige code. Nu kan ik het maandelijks verbruik niet meer zin. Ook niet wanneer ik vervolgens weer inlog met mijn wachtwoord. Graag je reactie.
Leo
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Leo-Willem,

Wat gek dat je plotseling je verbruik niet meer kunt inzien! :S

Kun je mij laten weten welke telefoon en versie besturingssysteem je gebruikt? Ik laat dit dan voor je uitzoeken. Goed?

Groetjes,
Asma
Hoi Asma,

Mijn telefoon Samsung J7 (2016).
Android 6.0.1

Ik lees graag van je .
Leo
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Leo-willem,

Bedankt voor je type toestel en je Android versie. Ik heb het gemeld bij onze technische afdeling en het zal worden opgelost. Tot die tijd kan je je verbruik checken op Mijn Simyo. Is daar je verbruik wel goed weergegeven?

Groetjes,
Caspar
Hallo Casper,
Via de website lukt het wel.
Ik lees graag wanneer de app ook werkt.
Groetjes Leo
Reputatie 7
Badge +10
Hi Leo,

Wat gek dat het niet werkt via de App opeens! Dat hoort niet zo te zijn. Kun je wel je verbruik zien van een tijdje geleden, of dat ook niet? Wil je de App nogmaals verwijderen en opnieuw installeren?

Laat je me weten of dit werkt?

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,
App voor de 2e keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan alleen het verbruik van de lopende maand juli zien. Bij de filter kies ik dan voor alleen internetten over de afgelopen 12 maanden.

Alex
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Leo-Willem,

Wat ontzettend vervelend dat het nog niet werkt! Ik heb dit meteen doorgezet naar de App-developers. Zodra ik terugkoppeling van hen krijg, laat ik jou dat weten, goed?

Tot snel!

Groetjes,
Jihane
Prima. Ik wacht je reactie af. Leo

Reageer