.

Beantwoord

Waarom wordt Simyo Compleet alleen als mogelijkheid aangeboden?

  • 21 November 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Waarom wordt Simyo Compleet als mogelijkheid aangeboden en niet standaard ingesteld bij abonnementhouders die aan de voorwaarden voldoen?
icon

Beste antwoord door Caspar 21 November 2017, 16:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Omdat het activeren bij de klant ligt. Mag Simyo niet doen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik geloof dat Simyo gegevens moet delen met KPN, en daar moeten ze toestemming van de klant voor hebben.
En KPN zakelijk abonnees mogen niet meedoen evenals simyo prepaid klanten. Staat in de voorwaarden maar NIET in het betreffende topic (KPN zakelijk).
Gescheiden administratie, dus Simyo kan niet weten wat je bij KPN hebt.

Jij, de klant, dient de voorwaarden te accepteren, niet Simyo.

Betreffende topic.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Cinyo,

Welkom op 't forum :)

Ik snap heel goed dat je het jammer vindt dat Simyo Compleet niet automatisch wordt geactiveerd. Gelukkig zie ik bij je aansluiting dat je het zelf al gedaan hebt.

Wij mogen Simyo Compleet niet voor je activeren, omdat de klant dit zelf moet doen. Wij mogen niks automatisch aanpassen, ook al betekent het dat je dubbele bundels krijgt. Verder is Simyo een selfservice provider, waar je alles zelf kan regelen in kan stellen, zo ook het activeren van Simyo Compleet.

Verder wel blij met de extra belminuten en MB's?

Groetjes,
Caspar

@Ray, Groentjuh en Friesian bedankt voor jullie hulp, mannen!!

Reageer