.

Beantwoord

Waarom wordt mijn verbruik niet snel genoeg bijgewerkt?


Waarom duurt het zolang voor dat ik een update krijg van mijn gebruik
icon

Beste antwoord door Caspar 5 July 2017, 16:25

Bekijk originele reactie

10 reacties

Omdat Simyo de gegevens aangeleverd krijgt van KPN. Maar als er geen verbruik is zal er ook geen update plaatsvinden.

Hoe lang duurt het nu bij jou?
Bel en sms is al niet meer bijgewerkt vanaf 28-6 en internet vanaf 30-6
Ben je in het buitenland? Dan kan het nog langer duren. Dat ligt weer aan de buitenlandse providers.
Nee gewoon in maastricht
En als je extra data koopt en je hebt daar nog van over waarom vervalt die als je nieuwe bundel ingaat want daar heb je wel voor betaald
Omdat, als je die extra bundels koopt, je deze koopt om je standaard bundel aan te vullen tot het einde van de maand. Je neemt nooit je tegoed mee, ook niet bij de extra 500MB.

Nee gewoon in maastricht

Kijk je via de app of via je MijnSimyo pagina? En zit daar verschil in?
Via de de app
Begint een beetje een chat te worden zo. 😃 De vraag was ook of er verschil was tussen de app en je MijnSimyo pagina? Als dat zo is dan is het advies de app te verwijderen en even opnieuw te installeren. Wie weet helpt dat.
Oke dankje wel
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Kosta,

Welkom op 't forum 🙂

Wat vervelend dat het verbruik niet snel genoeg was bijgewerkt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je internetverbruik tot vandaag is bijgewerkt. Je belbundel is bijgewerkt op 28 juni. Dit was ook de laatste dag dat je hebt gebeld. Als je niet belt, wordt het verbruik ook niet bijgewerkt.

Zie jij dit nu ook op de app? En hoe zit het op je Mijn Simyo?

Ik hoor graag van je.

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer