.

Beantwoord

Waarom wordt Mijn Simyo gestopt wanneer ik de widget aanklik?

  • 21 July 2017
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

Badge
Vraag namens mijn broer.
Mijn widget werkte prima; laat het actuele verbruik zien. De widget werkt nog steeds prima, maar als ik sinds enkele dagen rechtsboven op de pijltjes druk, word ik niet meer doorverbonden naar Simyo, maar verschijnt het bericht: Mijn Simyo is gestopt. Ik kan dan kiezen uit App opnieuw installeren of Feedback verzenden. De normale app werkt overigens nog wel goed.
Ik heb een Huawei smartphone. Ik zie dat gisteren een nieuwe update is geinstalleerd van Simyo. Deze wijzigt c.q. heeft dus niets gewijzigd.
icon

Beste antwoord door Caspar 22 July 2017, 15:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi AndreH,

Wat vervelend dat je niet meer wordt doorverbonden naar Mijn Simyo wanneer je rechtsboven op de pijltjes van de widget drukt.

Mooi dat je de laatste versie van de app hebt. Je zegt dat je de optie zag om de app opnieuw te installeren, heb je dit al gedaan? Heeft dit wat opgelost?

Groetjes,
Caspar
Badge
Halo Caspar,
Bedankt voor je reactie. Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt in mijn vraag. Ik heb niet de keuze van App opnieuw installeren, maar App opnieuw openen.
Als ik hiervoor kies, krijg ik - als ik op de pijltjes rechtsboven klik - de melding App sluiten. Deze melding blijf ik vervolgens houden.
Nogmaals, op zich geen groot probleem, want via de "normale" Simyo app kan ik wel inloggen.
Mijn broer heeft overigens de widget inmiddels verwijderd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Andre,

Wat jammer dat deze melding standhoudt! Laten we dit samen gaan oplossen. Ik heb eerst nog even wat meer informatie van je nodig. Wat voor Android-versie staat er op je mobiele telefoon? Je kunt hierachter komen via je telefooninstellingen.

Werken andere widgets wel goed op je toestel?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo Jihane,
Bedankt voor je reactie. Mijn broer, waarop mijn vraag betrekking heeft, heeft een Huawei GM 5 d met Android versie 7.1.1. Ik heb voor alle zekerheid de widget verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat.
Overigens zag ik vanmorgen bij het openen van de widget (pijltjes rechts boven) op mijn smartphone ook de melding "Mijn Simyo is gestort. (Kies uit:) Rapport OK. Deze melding blijf ik houden. Ik heb een Samsung S6 mini met Android 6.0.1.
Groet, André
Reputatie 5
Badge +9
Hoi AndreH,

Wat vervelend dat het nog steeds niet helemaal goed gaat met de widget van de app. Het is een bekend probleem bij ons. We zijn met z'n allen hard aan het werk om het probleem op te lossen. Zodra er meer bekend is, of als het opgelost is, laten we het weten!

Groetjes,
Caspar
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een Samsung A5 2015 Android 6.0.1
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Aniya77,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat jij ook dit probleem ervaart. Geen zorgen, we zijn ermee bezig. Dankjewel voor het doorgeven hiervan :D

Tot gauw!

Groetjes,
Jihane

Reageer