.

Beantwoord

Waarom wordt het verbruik van mei niet getoond bij de iOS-app?


Reputatie 1
Badge +4
Verbruik van mei wordt in de iOS-app niet getoond. Mijn Simyo bij de desktopversie zijn die wel zichtbaar.
Dit probleem heb ik reeds telefonisch gemeld. Mogelijk zijn er nog meer klanten waarbij dit probleem optreedt en naar een oplossing aan het zoeken zijn.
De helpdesk heeft het probleem doorgezet naar de technische afdeling
icon

Beste antwoord door Caspar 17 May 2017, 17:54

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Frenske,

Wat vervelend dat het verbruik van mei niet te zien is in de iOS-app. Mooi dat je het telefonisch hebt gemeld. Ik ben inderdaad erg benieuwd of er meerdere klanten zijn die hier last van hebben. Ik heb het in ieder geval nog niet gemerkt of gehoord. Laat je het weten als je iets te horen krijgt van mijn collega of de technische afdeling?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Frenske,

Laat je het weten als je iets te horen krijgt van mijn collega of de technische afdeling?

Groetjes,
Caspar

Yep :D

NB Jouw reactie is toch eigenlijk geen antwoord ? Zo kom ik ook aan de aantallen 😉
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Frenske,

Op dit moment is Caspar's antwoord het voorlopig antwoord. Pas zodra wij de oplossing hebben, kunnen 'het antwoord' aanpassen. :)

Kun je mij een PM sturen van het (foutief) verbruik? Ik kan dit voor de volledigheid dan toesturen naar mijn collega.

Groetjes,
Asma
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Frenske,

Op dit moment is Caspar's antwoord het voorlopig antwoord. Pas zodra wij de oplossing hebben, kunnen 'het antwoord' aanpassen. :)

Kun je mij een PM sturen van het (foutief) verbruik? Ik kan dit voor de volledigheid dan toesturen naar mijn collega.

Groetjes,
Asma

Hoi Asma,
Antwoord ??? Hij stelt meerdere vragen en dus is het beslist geen Antwoord maar een normale reactie. Als jullie daarmee jullie scores willen optrekken voor een betere beloning ?
Gisteren heb ik screenshots naar jullie klantenafdeling gestuurd.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Frenske,

Op het moment dat je een topic markeert als vraag, dan horen wij een reactie te markeren als (best gegeven) antwoord.

Zoals je weet is er nu nog geen oplossing voor dit probleem, dus is het antwoord op je vraag of je ons op de hoogte wilt houden. Op deze manier worden andere Forum leden hier ook van op de hoogte gesteld.

Mocht je geen antwoord willen hebben op je topic en de topic openen als een mededeling, dan kun je dit het beste niet markeren als een vraag. :$

Goed dat je een screenshot naar ons hebt gestuurd! Ik heb ze erbij gepakt en doorgestuurd naar onze technische afdeling om dit uit te zoeken. Je ontvangt zo snel mogelijk een terugkoppeling. In de tussentijd kun jij je verbruik het beste bekijken via je webbrowser. Dit kan ook vanaf je telefoon. Zo blijf je toch nog op de hoogte van je verbruik.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +10
Als jullie daarmee jullie scores willen optrekken voor een betere beloning ?

Ik wil hier ook nog even op terugkomen. Wij krijgen geen beloning voor hoeveelheden. Niet in het aantal posts en niet in het aantal gemarkeerde antwoorden. Er wordt gekeken naar kwaliteit van berichten. Dit vinden wij bij Simyo namelijk vele male belangrijker dan het aantal berichten wat je hebt gestuurd :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
@ Angela: Bedankt voor je uitleg
Dan stel ik voor dat het aantal reacties bij de namen niet meer getoond worden evenals de tips van raceresultaten (aantal reacties of antwoorden ?) Die voeden wel mijn gedachte en zeggen ook niets over de kwaliteit. 😃 😉 :8
Reputatie 7
Badge +10
Het klopt dat het niets zegt over de kwaliteit. Dit betekent niet dat het geen waarde heeft. Als er een klant reageert met veel reacties, kun je er wel vanuit gaan dat ze een vast gegeven zijn op het forum en in bijna alle gevallen wel weten waarover ze praten 🙂 Daarnaast zijn er bijvoorbeeld ranks verbonden aan het aantal antwoorden wat je hebt gegeven. Dit zijn overigens antwoord die wij markeren en deze zijn dus gecheckt op de feiten.

Ik snap je punt, maar er zijn ook genoeg leuke dingen aan het bijhouden van reacties. Ook al word ik er niet op beoordeeld etc, vind ik het wel leuk om te zien dat ik al bijna 5000 bijdrages aan het forum heb geleverd.

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
Is misgun niemand het pleziertje ;)
Is er iets bekend over het onderwerp waar het hier over gaat "Waarom wordt het verbruik van mei niet getoond bij de iOS-app? " Dat vind ik veel belangrijker.
Reputatie 7
Badge +10
Mee eens! Dat is zeker belangrijker :)

Ik heb even meegekeken naar de mailwisseling die je hierover gehad hebt. Ik zie dat er sprake is van een misverstand. De balken onder "Verbruik" zijn van de afgelopen maanden. Het verbruik van deze maand vind je door op het restant van je bundels te klikken. Wil je dit eens proberen binnen de app en zie je het verbruik van mei nu wel goed staan?

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
@Angela: Bedankt voor de uitleg.
De app laat inderdaad de mij (mei :8 ) resultaten zien zoals je aangeeft.
Je uitleg is mij niet medegedeeld tijdens het telefonisch contact. Men dacht aan een systeemfout.
Toch is er dan wel een discrepantie bij Mijn Simyo op de desktop. Die laat wel de mei-resultaten zien. Een erg verwarrende situatie.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frenske,

Ik ben blij dat het duidelijker is hoe je je verbruik van mei terug kunt zien op de App. Op de desktop-versie zie je je verbruik van de huidige maand door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar 'Verbruik'. Je ziet daar in de eerste instantie het verbruik van de afgelopen maanden. Als je daarna klikt op 'Bekijk je verbruik van deze maand', dan zie je je verbruik van mei staan.

Vind je het vervelend dat de App en de desktop-versie niet identiek aan elkaar zijn? Dat komt namelijk omdat de mobiele apps een andere interface hanteren dan desktop-websites. Nu is het gelukkig helder hoe alles werkt.

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +4
Hi Frenske,

Ik ben blij dat het duidelijker is hoe je je verbruik van mei terug kunt zien op de App. Op de desktop-versie zie je je verbruik van de huidige maand door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar 'Verbruik'. Je ziet daar in de eerste instantie het verbruik van de afgelopen maanden. Als je daarna klikt op 'Bekijk je verbruik van deze maand', dan zie je je verbruik van mei staan.

Vind je het vervelend dat de App en de desktop-versie niet identiek aan elkaar zijn? Dat komt namelijk omdat de mobiele apps een andere interface hanteren dan desktop-websites. Nu is het gelukkig helder hoe alles werkt.

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Beste Jihane,
Ik vind het jammer dat je uitleg mijn probleem van niet melden van het verbruik van de lopende maand enigszins uit de weg gaat. Mij was duidelijk hoe ik achter de verbruikscijfers kan komen.
Ik meen me te herinneren dat ik in het verleden met de iOS-app wel het lopende verbruik in het overzicht kon zien.
Dat de weergave van zulke data verschilt tussen webiste (desktop) en app vindt ik zeer storend en stel voor dat jullie de app daarop aanpassen,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frenske,

We hebben al best een lange tijd een vernieuwde app. Ik durf eerlijk gezegd niet aan te geven of de oude app in dit geval overeen kwam met de desktop. Ik kan me voorstellen dat het voor jou wat verwarring heeft gebracht. Dit is niet de bedoeling. Echter ben ik bang dat een dergelijke wijziging in de app niet op korte termijn doorgevoerd kan worden. We hebben hier eigenlijk niet eerder een melding over gehad. Ik ga jouw punt zeker ophangen op onze Wall of Change. Nogmaals, ben ik bang deze wijziging niet snel doorgevoerd kan worden, als hij al doorgevoerd wordt.

Groetjes,
Angela

Reageer