.

Beantwoord

Waarom wordt er steeds gevraagd om mijn inloggegevens?


Badge
Elke keer als ik naar de status van Simyo kijk moet ik mijn password weer intikken. Dat was eerst niet zo, is plotseling veranderd. Volgens een medewerker van de helpdesk kan ik inloggen met een simpel getal. Dat is natuurlijk onzin want dan kan ik beter meteen mijn password veranderen in dat getal.
Is er een serieuze oplossing?
Hij mompelde ook nog iets over een update.
Wim
icon

Beste antwoord door Caspar 14 June 2017, 17:23

Bekijk originele reactie

10 reacties

De optie ingelogd blijven aanvinken..
Badge
Ray, bedankt voor je reactie. Snel!
Heb ik geprobeerd maar werkt maar heel kort. Na elke (automatische) opschoning van het geheugen is dat vinkje weer verdwenen.
Wim
Dat kan inderdaad kloppen Wim.. Het opschonen van je geheugen / Cache kun je vergelijken met het wissen van je browser geschiedenis en cookies op je laptop / PC. Ook als je de app afsluit en de vraag krijgt of je wilt uitloggen ook dan verwijder jij het vinkje.
Badge +1
Ik kan helemaal niet meer inloggen op de app. Niet met de code, maar ik zie ook geen optie om deze opnieuw in te stellen. Vraag staat er wel onder, maar kan ik niet openen. Als ik dan wil inloggen met mijn wachtwoord, welke ik net heb gewijzigd om weer op mijnSimyo te komen pakt hij ook niet. Wachtwoord is niet goed ingevuld?
Badge +1
Jammer dat er niemand reageert van Simyo. Ik geef aan dat ik niet meer in de app kan komen. Niet meer met de pincode en ook niet met mijn wachtwoord?
Je bent gelukkig niet de enige klant. Je kan ook bellen :)

Ik ben al een jaar bezig met zaken duidelijker te krijgen dus die ene dag..
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wim Pi,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je telkens opnieuw moet inloggen op de app. Heb je de app geüpdate tot de laatste versie? Zo ja, probeer eens een ander wachtwoord aan te vragen op de web-based versie van Mijn Simyo. Kijk daarna of je hiermee wel automatisch ingelogd kan blijven met dat nieuwe wachtwoord.

@ErikM1972 Bij jou wil ik eigenlijk hetzelfde vragen. Heb je de app al geüpdate? En heb je al geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen?

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge +1
Caspar,
ja en ja 🙂 Omdat ik een foutief wachtwoord gebruikte op de webversie, had ik een nieuw wachtwoord aangemaakt. Als ik deze gebruik bij de app, krijg ik dus een foutief wachtwoord melding

Erik
Badge +1
Maar Caspar,

Ik heb het nu anders opgelost. Heb de app verwijderd, opnieuw geinstalleerd en dan pakt hij de gegevens wel. Toch vreemd.

Groet,
Erik
Reputatie 6
Badge +7
Hoi ErikM1972,

Ik ben blij om te horen dat je inmiddels weer kunt inloggen! Dat is nog eens een goede oplossing. Goed gedaan. :D

Het komt wel eens voor dat inloggen ineens weer werkt na het verwijderen van de App en installeren van de meeste recente versie. Vaak wordt dit probleem dan ontstaan doordat je een te oude versie hebt.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer