.

Beantwoord

Waarom werkt mijn wachtwoord niet in de Simyo app?

  • 22 March 2019
  • 6 reacties
  • 741 Bekeken

Ik log in met mijn wachtwoord op de computer in dat werkt prima, echter op mijn smartphone niet voer wachtwoord in en melding verkeerd wachtwoord terug naar mijn computer werkt prima ?.
wat gaat er fout.
icon

Beste antwoord door Lu. 22 March 2019, 12:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

In de app, klik eens in de balk waar je jouw wachtwoord intypt op het oogje. Je kunt dan zien of je niet per ongeluk een typefoutje hebt gemaakt.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Hermanus,

Welkom op het forum! :)

Thanks Ray! Als dat niet werkt kun je rechtsboven in de app op 'aanpassen' klikken. Je ziet vervolgens je account wiebelen, waarna je het kunt verwijderen. Met het grote plusteken voeg je jouw account opnieuw toe met behulp van het telefoonnummer en wachtwoord.

Ik hoor graag van je of het lukt om in te loggen!

Groetjes,
Lu
beide opties werken niet komt met de melding (deze gebruiker is al bekend in de app)
groetjes
App verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd?
App verwijderd opnieuw op mobiel gezet aangemeld en werkt ook op computer.
allen bedankt voor de moeite.
groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hermanus,

Goed om te zien dat alles weer werkt! :D

Groetjes,

Kevin

Reageer