.

Beantwoord

Waarom werkt de Simyo app niet meer?

  • 16 January 2020
  • 9 reacties
  • 468 Bekeken

Badge

Volgens de app is mijn Android versie ineens niet meer goed, maar heb 5.01 dus zou toch moeten werken? ………….

icon

Beste antwoord door Daisy 17 January 2020, 11:12

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MoniqueGN,

 

Welke melding krijg je precies? Heb je de laatste versie van de app? 

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Er staat: Je Android versie is te oud.

Versie wordt niet meer ondersteund. En dan dat ik kan updaten naar 4.4.3 of hoger (heb 5.01 uit mijn hoofd)

 

Dan de mogelijkheid Telefoon updaten.

 

Dat heb ik maar even geprobeerd, maar dat helpt natuurlijk niks omdat mijn Android versie compatible zou moeten zijn.

 

Oh en aanvulling, ik had volgens mij de app net geupdate (Gaat automatisch)

Reputatie 7
Badge +6

Hé MoniqueGN,

 

Kun je in de instellingen van je toestel checken of je ook Android 5.01 hebt? Anders is het namelijk heel gek dat je deze melding krijgt. Heb je anders ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, soms werkt dat ook.

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hoi Daisy,

 

Dat heb ik allemaal al gedaan voor ik hier ging vragen. :)

 

Aanvulling: Ik heb Simyo versie3.30.0

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MoniqueGN,

 

Ah slim, dan was je me voor! Kun je misschien een screenshot plaatsen van de melding in dit topic? Dan kan ik maandag met deze informatie naar de juiste persoon lopen. Ook zou ik graag willen weten welk toestel je precies gebruikt en of je de app al opnieuw hebt gedownload😊,

 

Fijn weekend!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Ik heb een Samsung S4.

Ik had mijn cache al geleegd, kijken of dat hielp. Twee apps die ik nieuw had ged/l verwijderd (misschien dat die storing veroorzaakten) Nee dus.

Ik kan inloggen en het maakt niet uit of ik wel of niet een pincode in wil gaan voeren, beide opties geprobeerd. Ik kom niet meer uit bovenstaand scherm.

Systeem is up to date.

Voor de derde keer de app ged/l en geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MoniqueGN,

 

Bedankt voor de verdere info en het screenshot! Je probleem heb ik doorgezet naar de afdeling die gaat over de ontwikkeling van onze app.

Omdat je nu de app niet kunt gebruiken, zou ik je willen adviseren om in de internetbrowser van je telefoon een bladwijzer toe te voegen van mijn.simyo.nl. Zo kun je de webversie van de app gebruiken om inzicht houden op je profiel.

 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge

Hoi @MoniqueGN,

 

 

Omdat je nu de app niet kunt gebruiken, zou ik je willen adviseren om in de internetbrowser van je telefoon een bladwijzer toe te voegen van mijn.simyo.nl. Zo kun je de webversie van de app gebruiken om inzicht houden op je profiel.

Groetjes,

Tessanne 

 

 

Al gedaan idd. :) Krijg ik over dit onderwerp cq oplossing nog verder bericht van?:slight_smile:

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MoniqueGN,

 

Wat goed! Zodra ik een reactie krijg van de desbetreffende afdeling zal ik dat uiteraard laten weten in dit topic!
Ik kan nog niet met zekerheid zeggen hoe lang dit gaat duren, omdat het bij die afdeling op het moment wat drukker is.

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer