.

Beantwoord

Waarom werkt de App niet via wifi?

  • 3 March 2017
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties
Deze maand bij wijze van experiment geen internetbundel genomen, maar nu kan ik ook mijn belbundel niet meer checken met de app. Waar kan dat aan liggen?
icon

Beste antwoord door Jihane 4 March 2017, 14:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi NL-T,

Wat slim dat je je bundels hebt aangepast aan je verbruik 🙂 Je hoort je belbundel wel gewoon te kunnen controleren via zowel de App als via Mijn Simyo op de pc. Lukt het via de pc wel? Ik raad je aan om de App te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Alles hoort dan weer naar behoren te werken.

Nog even een update 😉 Ik zie dat jij nog 274 minuten hebt in je bundel van 300. Let je er trouwens op dat je internetoptie nog aan staat? Dat houdt in dat je in theorie nog wel internet zou kunnen verbruiken, en dat zou dan buiten je bundel om gaan. Wil je dat uitzetten? Dat kan via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen.

Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Op de pc zie ik het wel, maar dat is natuurlijk gepruts. De app opnieuw installeren heb ik overwogen, maar met mijn android gingerbread (ik hecht aan het ouderwetse qwerty-toetsenbord) krijg ik de app vast niet opnieuw te zien in de playstore.

Bedankt voor de tip om de internetoptie uit te zetten. Ik zou het overigens op prijs stellen als Simyo net als enkele andere aanbieders gemengde bundels ging aanbieden, dus min/sms/MB bij elkaar.
Badge +7
Hoi NL-T,

Ik kan me voorstellen dat het op PC wat onhandig is af en toe. Het lijkt erop dat de versie van je app inmiddels al verouderd is, vandaar dat hij niet meer zo goed opstart. De app opnieuw installeren zou dan de enige optie zijn.

Bedankt voor je feedback over gemengde bundels. Ik heb je idee opgehangen aan onze 'Wall of Change'. Dit is een grote wand waarop we alle ideeën van onze klanten ophangen. Al deze ideeën worden vervolgens bekeken en als het haalbaar is, gaan we er natuurlijk mee aan de slag!

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha
Badge
Twee jaar geleden was ik al genoodzaakt om er een T-Mobile abonnement bij te nemen omdat het toen niet mogelijk was om internetbundels bij te kopen en ik met het te verwachten datagebruik een paar honderd euro aan buitenbundelkosten tegemoet kon zien. Toen heb ik Simyo wel aangehouden voor telefonie, met een kleinere databundel. Nu constateer ik dat Hollands Nieuwe mij voor €8/mnd meer kan leveren dan waar ik als jarenlange trouwe klant van Simyo tot voor kort €11/mnd voor betaalde. Voor de duidelijkheid: ik ben volledig op mobiele verbindingen aangewezen. Een volledige overstap naar T-Mobile is ook nog te overwegen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi NL-T,

Het is goed dat jij je bewust bent van je verbruik en dus ook zoekt naar een abonnement wat bij je past! Ik kan me voorstellen dat wij niet in alle gevallen een perfecte combinatie vormen met onze klanten. Dat is jammer, maar helaas niet te voorkomen.

We hebben gisteren onze nieuwe bundels geïntroduceerd. In dit topic lees je er alles over. Heb je hier iets aan en passen onze nieuwe bundels beter bij jouw wensen?

Groetjes,
Angela

Reageer