.

Beantwoord

Waarom toont Mijn Simyo kosten buiten de bundel, terwijl mijn bundel nog niet op is?

  • 10 January 2018
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Badge
Beste medewerker,
Ik vraag mij af hoe het komt dat ik in de maand oktober en december extra betalen moet.
Ik heb een abonnement van 100 bel/SMS minuten maar als ik over de 25 min per maand komt komen er extra kosten bij. Hopelijk kunnen jullie dit uitleggen en spoedig oplossen. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 10 January 2018, 09:22

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Verbruik buiten de bundels kan best veel zijn. Bellen/SMSen naar servicenummer, voicemail en de Simyo klantenservice kan allemaal getoond worden als buiten de bundel, terwijl je bundel niet op is.

Je kunt op de factuur (PDF) onder "Specificatie factuur" op pagina 2 zien welk type Verbruikskosten je had op die maanden. Onder "Specificatie verbruikskosten" op pagina 3 en daarna kun je nog preciezer zien welke kosten je had gemaakt.

Dit filmpje legt uit hoe een (eerste) factuur van Simyo eruit/werkt ziet.

Een moderator kan de aansluiting bekijken en precies uitleggen wat deze kosten zijn geweest.
Reputatie 6
Badge +5
Hi buddy123,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik begrijp dat je wat meer duidelijkheid wilt hebben over je verbruik 😉 In oktober heb je alleen voor je bundel betaald. Zoals Groentjuh aangeeft wordt bijvoorbeeld bellen naar servicenummers ook als kosten buiten de bundel weergegeven. Dit is ook zo als er geen extra kosten aan verbonden zijn.

In December zijn er wel kosten buiten de bundel geregistreerd. Dit komt door sms'jes die naar Belgiƫ zijn gestuurd. Je specifieke verbruik is ook terug te vinden op Mijn Simyo. Groentjuh heeft in zijn reactie uitgelegd hoe dat te doen ;)

Ik hoor graag of je nog meer vragen hebt!

Groetjes,
Niels

Reageer