.

Beantwoord

Waarom staan servicenummers geregistreerd als actueel verbruik buiten de bundel?

  • 12 June 2017
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Badge
In het overzicht "12 maanden mijn verbruik " staan 0800 nummers aangemerkt als buiten bundel verbruik en op de nota niet ( 0,00 euro). Dat is verwarrend'.
icon

Beste antwoord door Caspar 14 June 2017, 15:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dat vond ik zou ook.. Sterker nog als je naar je actuele verbruik gaat en daar de staafdiagrammen ziet, dan zul je zien dat de staaf van de diagram oranje is gekleurd voor binnen de bundel en op de top donker gekleurd voor buiten de bundel. Je kunt dan op een dag klikken die je nader wilt bekijken, bijvoorbeeld zo één met een donkere top. En wat blijkt, dan staat ze ineens binnen de bundel.. Dat is inderdaad erg verwarrend. Ik heb wat printscreens gemaakt.

De plaatjes zeggen eigenlijk alles.. In het plaatje staat 16 minuten buiten de bundel, maar bedoel 16 minuten totaal op de bewuste dag.



Reputatie 5
Badge +9
Hoi ocin,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat de weergave van de servicenummers niet klopt. Het ziet er op het voorbeeld van Ray inderdaad uit dat de weergave niet klopt. Maak je geen zorgen, de servicenummers vallen gewoon nog binnen de bundel.

Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling. Ze gaan het oplossen en ervoor zorgen dat de weergave weer goed is. Ik hou jullie op de hoogte, goed?

@Ray bedankt voor de voorbeelden.

Groetjes,
Caspar
Caspar & Co, :D

Is hier een (tussentijdse) update van?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Nee, nog niet! Zodra dat wel zo is, laten we dat even weten 😃

Groetjes,
Jihane

Reageer