.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op de Simyo app op de iPad?

  • 9 January 2017
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

'Heb de app geinstaleerd op mijn ipad ,maar kan niet inloggen want steeds krijg ik de melding dan het wachtwoord en telnr. niet juist is terwijl dat wel juist is .'.
icon

Beste antwoord door Caspar 10 January 2017, 12:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi neel65,

Welkom op 't forum :)

Wat jammer dat het je niet lukt om in te loggen.

Lukt het je wel om in te loggen op je Mijn Simyo met je 06-nummer en wachtwoord? Dan zou het ook moeten lukken op de app. De Simyo app en Mijn Simyo lopen namelijk synchroon aan elkaar. De gebruikersnaam en het wachtwoord zijn dus hetzelfde.

Probeer eens je account in de app, of de gehele app, te verwijderen. Probeer het daarna eens opnieuw. Lukt het zo wel?

Groetjes,
Caspar

Reageer