.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op de Mijn Simyo app op mijn Windows phone?


Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggen via de mijn Simyo app. Ik gebruik een Nokia Windows Phone. Het heeft tot enkele weken geleden altijd prima gefunctioneerd. Ik krijg een blauw schermpje met de tekst en ik citeer: " Communicatie probleem met de server. Mogelijk is er een probleem met je internetverbinding. Let op: Deze app is alleen voor Simyo Sim-only klanten."
einde citaat.
ik ben sim-only klant en het heeft gewerkt. Ik heb de app al enkele malen verwijderd van m'n toestel en heb 'm opnieuw gedownload maar zonder resultaat. Ik kan wel gewoon via de website van Simyo inloggen.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 March 2017, 23:03

Bekijk originele reactie

10 reacties

De simyo app is geschikt voor Android en IOS, niet voor een Windows phone. Leg eens uit hoe je ooit op de app hebt kunnen inloggen als deze niet ondersteund wordt voor jouw toestel.

Vanuit de browser een snelkoppeling van Mijn Simyo plaatsen als tegel, dat kan ik me nog voorstellen.
Hallo Friesian, Toen ik in 2011 overgestapt ben naar Simyo heb ik de app gedownload en geïnstalleerd. Destijds kwam Windowsphone meer voor dan nu... Begrijp ik het goed dat de Simyo app niet meer ondersteund wordt voor Windowsphone :?
Begrijp ik het goed dat de Simyo app niet meer ondersteund wordt voor Windowsphone :?
Klopt helemaal.
https://www.simyo.nl/simyo-app
Download de Mijn Simyo app voor iOS of Android

Op zich is WP goed maar de slag is gemist. Wist je dat Nokia weer terug komt met smartphone, maar dan Android.?
Andreas,

Wat Friesian schreef over het plaatsen van een snelkoppeling als tegel op je startscherm is de beste optie. Zelfs als de app wel zou werken dan biedt de snelkoppeling meer functies. Met de app kon je alleen maar je standen checken. Ik heb zelf een tijd met een Lumia gelopen en deed het ook op deze wijze..

🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Andreas69,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je er niet van bewust van was dat je op je Windows Phone de Mijn Simyo app niet kon gebruiken.

Wat Friesian zegt is voor jou denk ik de beste oplossing: een snelkoppeling van de webpagina van Mijn Simyo maken op je toestel. Is dat iets voor jou en gaat dat denk je lukken?

@Friesian en Ray bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Bedankt allemaal. Het is gelukt hoor met de snelkoppeling! Fijn weekend.
Badge +7
Hoi Andreas69,

Ontzettend fijn om te horen dat het is gelukt met de snelkoppeling! Als we je weer ergens mee kunnen helpen, zien we je dan weer terug op het forum?

Groetjes,
Samantha
Beetje vreemde reactie allemaal. Ik gebruik de Simyo app op mijn Windows 10 phone al ruim een half jaar zonder problemen. Ja, het is een uitgeklede versie, waar ik alleen mijn verbruik kan checken, maar hij werkt wel.

Op zich is WP goed maar de slag is gemist. Wist je dat Nokia weer terug komt met smartphone, maar dan Android.?
Windows 10 op mijn Lumia is inderdaad een heerlijk systeem. Erg jammer dat ze er niet meer doorkomen, want ze hebben heel veel issues op gebruiksvriendelijkheid die zowel iOS als Android hebben, mooi opgelost
Overigens is het Nokia wat nu met nieuwe telefoons koopt niet het echte Nokia, maar gewoon een groep investeerders die de merknaam hebben gekocht en bij andere fabrikanten telefoons laten maken.
Beetje vreemde reactie allemaal.


Dat het bij jou wel werkt wil niet zeggen dat het bij andere ook moet werken. De app word officieel niet meer ondersteund door Simyo.

Dus zo vreemd zijn onze reacties niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ruud_E,

Welkom op het Simyo Forum!

Je hebt gelijk 🙂 De Simyo app kan nog prima werken, maar hij wordt niet meer vernieuwd of ondersteund. Dat betekent dat de verouderde versie van de app er nog staat, maar dat daarin geen groei of ontwikkeling zal zijn. Op een gegeven moment zal je software die app dus niet meer ondersteunen omdat de software wél ontwikkeld wordt.

Ik hoop dat het hiermee helder is 🙂

@ Ray, klopt! Niet iedereen werkt met dezelfde telefoon of met precies dezelfde software.

Groetjes,
Jihane

Reageer