.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen?

  • 16 May 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik kan al vanaf vorige week tot op het heden niet inloggen
En dus geen extra mbs kopen mocht dat nodig zijn
Wat nu als ik op dit moment over mijn mbs heen ga wat ik dus niet kan zien
icon

Beste antwoord door Caspar 17 May 2017, 15:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dan krijg je wel een real-time SMS bij 80 en 100%. Ik hoop dat je wel een beveiliging hebt op je telefoon tegen teveel datagebruik, dus monitor zelf je data dat beschermd realistischer dan iets van Simyo (simyo app... Mijn simyo) met vertraging..
Bij 80% is er een optie...internet uit of MB bijkopen.

Trouwens behalve dat raad ik je aan voortaan voorzichtiger te zijn met je gegevens. Iedereen kan dit lezen...
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rbos,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je niet kon inloggen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag dat je ondertussen al MB's had bijgekocht. Het is je dus ook gelukt om in te loggen. Super!

Als je niet kan inloggen, kan je op de inlogpagina op de web-based versie van Mijn Simyo een nieuw wachtwoord aanvragen. Had jij dit ook gedaan? Je kan overigens ook gewoon je wachtwoord zoeken in je e-mailaccount. Hier sturen we namelijk altijd je wachtwoord naar toe.

Heb je verder nog vragen?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer