.

Beantwoord

Waarom kan ik niet betalen met automatische incasso?

  • 23 February 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Badge
Hallo,

Je kan niet betalen op de site met automatisch incasso. Je krijgt fout melding 2.1!!

Graag spoedig verhelpen.
icon

Beste antwoord door Caspar 24 February 2017, 13:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi flore,

Wat vervelend dat je niet kon betalen met automatische incasso. Het klopt dat we een klein probleempje hadden met het opwaarderen via de automatische incasso. Het zou nu opgelost moeten zijn. Kun je het nogmaals proberen?

Als het niet lukt, kan je ook altijd proberen om via iDEAL te betalen.

Groetjes,
Caspar
Automatisch en creditkaart werkt niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi GCJ,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat zowel het automatisch opwaarderen als het opwaarderen via een creditcard niet werkt voor je!

Ik heb meegekeken in het systeem en hier zie ik dat je 2 keer een opwaardering van € 0,01 hebt gedaan met jouw creditcard. Dit is de verificatie. Daarna zie ik dat je automatisch opwaarderen aan hebt gezet op 24 februari. Je hebt ook nog opgewaardeerd via iDeal. Kan ik hieruit opmaken dat het uiteindelijk toch gelukt is voor je? Zo niet, laat het dan gerust weten zodat ik je verder kan helpen :)

Groetjes,
Angela

Reageer