.

Beantwoord

Waarom moet ik mijn eSIM steeds opnieuw instellen?

  • 29 June 2020
  • 7 reacties
  • 348 Bekeken

Hallo,

Ik heb gisterenavond een eSim op mijn iPhone Xs ingesteld. Ging allemaal zonder problemen, maar ieder keer als ik in wil loggen in de Mijn Simyo App wil die de eSim weer gaan installeren. Dat lukt uiteraard niet omdat dat al gedaan is. Ik kan nu dus verder niets met de app. Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
Groet! Alex

icon

Beste antwoord door Daisy 30 June 2020, 15:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Alex Je kunt proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren, mocht je dit nog niet gedaan hebben.

Bedankt voor je snelle reactie Ron! Ik had dat inderdaad al eens geprobeerd (en net nog een keertje), maar bij het opstarten will de App weer de eSim setup starten.

Alex

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Alex,

 

Het kan inderdaad kloppen dat je deze melding krijgt, dit is een bekende issue. Er word aan gewerkt en naar verwachting deze week opgelost!

 

Groetjes,

Daisy

Bedankt voor je reactie Daisy. Ik ga het afwachten. Komt er een nieuwe App, of is het een backend fix?

Groeten!
Alex

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Alex,

Het betreft een backend fix! Iemand van onze technische afdeling zegt dat ze er op dit moment druk mee bezig zijn, dus het is even afwachten nog! Ik verwacht dat het voor het weekend is opgelost :innocent:

Kunnen we je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen?

Groetjes, 
Bas

Dank je Bas. Ik zag vanmorgen dat het voor mij in ieder geval opgelost is :thumbsup_tone1: . Bedankt voor jullie reacties.

 

Alex

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Alex,

Graag gedaan hoor! En thanks voor de terugkoppeling :grin:

Groetjes, 
Bas

Reageer