.

Beantwoord

Waarom moet ik elke keer opnieuw inloggen in de Mijn Simyo app?

  • 1 March 2019
  • 4 reacties
  • 551 Bekeken

Badge
Ik heb onlangs de Simyo app opnieuw moeten installeren. Voordien kon ik de app openen en was gelijk ingelogd. Nu moet ik elke keer opnieuw mijn wachtwoord ingeven. Wat kan ik hieraan veranderen zodat de app weer direct opent?
Bij voorbaat dank.
Michiel
icon

Beste antwoord door Niels 1 March 2019, 15:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dat je steeds opnieuw moet inloggen is een beveiligingsmaatregel omdat je via de app ook bij privacy gevoelige informatie terecht kan (bijvoorbeeld een bankrekeningnummer). Simyo is daarom wettelijk verplicht dit zo in te stellen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Michiel,

Het is mogelijk om ingelogd te blijven in de Mijn Simyo app. Vink daarvoor 'Ingelogd blijven' aan voordat je ook daadwerkelijk inlogt. Laat je me weten of dit lukt?

Wat jij dus zegt klopt niet helemaal, Ray. De mogelijkheid tot ingelogd blijven bestaat wel. Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels
Ok, mijn fout. Of het handig is dat je ingelogd blijft is dan een vraagteken. Want de mobiele of de webversie blijf je ook niet altijd ingelogd dus waarom bij de app wel.
Reputatie 2
Badge +2
Op de website hebben we geen optie om ingelogd te blijven. Eén van de redenen is omdat je gegevens dan toegankelijk zijn als andere personen het apparaat gebruiken. Bijvoorbeeld als je even de laptop van iemand leent om Mijn Simyo te bekijken. We maken ook geen verschil tussen de mobiele versie of de webversie.

De Simyo app wordt geïnstalleerd op je eigen telefoon, die meestal vergrendeld is met een code. We hebben bij de app gemerkt dat er een grote vraag was naar zo'n 'ingelogd blijven' functie.

Groetjes,
Lu

Reageer