.

Beantwoord

Waarom mislukt het bijkopen van belminuten en MB's?

  • 22 March 2019
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

HEB ZOJUIST 2X 50 EN 1X 500 BIJGEKOCHT. DIT WAS NIET DE BEDOELING, MAAR ER WERD GEEN BEVESTIGING GEGEVEN DUS HEB IK HET OPNIEUW ''GEPROBEERD''.
KAN IK DIT NOG TERUGDRAAIEN NAAR 1 BESTELLING VAN 50. BEDANKT
icon

Beste antwoord door Kevin 23 March 2019, 15:13

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste @Tonneke1

Veel hoofdletters wordt ervaren als schreeuwen en leest niet prettig. Capslock staat aan?

U kunt dit aanpassen, bewerken via 3 puntjes rechtsonder.

Een moderator, medewerker zal zich nog melden.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Tonneke1,

Welkom op Simyo Forum!

Je hebt bij ons de mogelijkheid om 50 belminuten of 500 MB bij te kopen. Aangezien je data op was, ga ik er vanuit dat MB's wilde bijkopen?

Wanneer je deze aanschaft krijg je direct een bevestigingsmail en zul je zien dat ze zijn opgeteld bij je bundels. Je hebt nu dus ook 2 keer 50 belminuten bijgekocht terwijl je pas 6 minuten verbruikt hebt deze maand. Zoals je het nu aangeeft wil je het wijzigen naar één bestelling van 50 belminuten. Het lijkt me dus dat dat een foutje is?

Laat je me even weten wat je precies wilt?

Groetjes,

Kevin

Reageer