.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn Vriendendeallink niet gebruiken?

  • 16 February 2017
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik probeer een vriendin uit te nodigen om lid te worden van Simyo. Mijn VriendenDeal link bevat echter niets persoonlijks (het is gewoon de bestellen link met een #je aan het eind (zie screenshot)). Ik ben gewoon ingelogd.

Ik neem aan dat dit een foutje op de website is. Kan iemand van jullie hier naar kijken?

Alvast bedankt,

Christiaan Schade
icon

Beste antwoord door Jihane 17 February 2017, 09:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Christiaan,

Achter het hekje horen nog een paar tekens te staan, die bevatten jouw gegevens in een speciale code.

Probeer het eventueel met een andere browser.

Laat je even weten of het gelukt is?
Badge

Achter het hekje horen nog een paar tekens te staan, die bevatten jouw gegevens in een speciale code.


Precies. Die persoonlijke code mis ik dus. Heb al verschillende browsers geprobeerd en ook via de telefoon maar ik blijf een link zien zonder persoonlijke code.
Reputatie 7
Badge +9
Bij mij staat de code wel achter het hekje. Met IE en mobiel. Waarom dit bij jou niet zo is.... Geen idee.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thelamb,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat gek dat jij die code niet te zien krijgt! Zoals Franswon zegt, zou je na het hekje jouw persoonlijke code moeten kunnen zien en delen. Ik zal bij de web developers navraag doen hierover, omdat dit niet de bedoeling is. Maar voor jou heb ik een andere oplossing; jij kunt je vriendin gewoon een bestelling laten plaatsen. Zodra zij dan een simkaart heeft, kun je zowel haar telefoonnummer als jouw telefoonnummer via een privébericht naar mij doorsturen òf mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dan gaan wij dat Vriendendealtegoed gewoon persoonlijk koppelen aan jullie aansluitingen.

Dit komt dus zeker op zijn pootjes terecht. Vind je dat een goede oplossing voor nu?

@ Franswon, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem op Mac OS met Safari en Google Chrome: geen code na de #. Ik zie enkel deze link:

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#

Ook als ik die link deel via email staat in die email geen persoonlijke code.

Ik heb ook de link proberen te personaliseren, in de hoop dat het met mijn naam wel weergegeven zou worden. Maar dat werkt ook niet: nog steeds niks achter de #.

Ook via de iOS app werkt het niet.

Suggesties? Prima als ik de komende dagen het nieuwe simyo nummer van mijn vriendin door zou kunnen geven (want ik ga voor haar dus een account/telefoonnummer aanmaken).

Groeten,
Jaap

@Jihane : Is het beter voor jullie administratie als ik een nieuwe vraag over hetzelfde probleem start of is het goed genoeg dat ik deze dus hier voorleg?
Ook ik krijg geen persoonlijke code na de #. En ik wil wel graag een simkaartje bij jullie bestellen...
@Jihane; ik mag het ook via de mail oplossen mbt vergoeding van de vriendendeal?!
Badge +7
Hoi Jaappp en nataschabertels,

Wat jammer dat jullie ook geen persoonlijke codes achter de link krijgen. Jullie kunnen allebei een bestelling plaatsen via onze website. Als je vervolgens jouw 06-nummer en het 06-nummer van diegene die je hebt aangemeld naar mij stuurt in een privébericht, dan zorg ik ervoor dat jullie alsnog de korting krijgen. Je kunt dit natuurlijk ook mailen naar klantenservice@simyo.nl als je dat liever hebt. Helemaal geen probleem.

Vinden jullie dit een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha

@Jaappp, Het is helemaal prima dat je hier een apart topic voor hebt aangemaakt. Hier heb ik je daarstraks al in geholpen. Voor in de toekomst is het het makkelijkst om te kiezen om in een al bestaand topic te reageren, of een nieuw topic te beginnen. Onze voorkeur gaat uit naar een nieuw topic, maar dit is ook prima 🙂

Reageer