.

Beantwoord

Waarom loopt mijn simkaart vast?

  • 9 October 2017
  • 12 reacties
  • 181 Bekeken

nadat de batterij op was opnieuw geladen wil weer inloggen op simkaart maar doet niks geef steeds aan pincode onjuist terwijl het de goede code is ,maar kan ook verder niks met de telefoon
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 October 2017, 10:36

Bekijk originele reactie

12 reacties

Kun je op de computer op je mijn Simyo? Dan kan ik je, denk ik, verder helpen. Zonder sim, wel werkende telefoon?
Ik kan niks maar kan wel gebeld worden
Als je wel gebeld kan worden betekend het dat je simkaart ontgrendelt is. Anders maakt de sim geen contact met het netwerk.

Hebben we het hier niet over een schermbeveiliging?
Ja toestel is vergrendeld simyo had het al nagekeken nu zie dat die eraf krijgen
En dat kan met een hard reset via de knoppen.
Back-up eerst. Er staat geen toestel in je topic dus zoek bijvoorbeeld op YouTube een filmpje met uitleg of via een zoekmachine.

Vragen? Je weet hulp is in de aanbieding, extra scherp geprijsd. 😀
Dank je gaat over huawei y 3 dus ga zoeken
Reputatie 5
Badge +5
Hoi jg58,

Welkom op het Simyo Forum! Heel goed dat je hier je vraag stelt, ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen door de anderen.

Laat je ons weten of het is gelukt om je telefoon te ontgrendelen?

@ Friesian en Ray, bedankt!

Groetjes,
Els
Ik heb een vraag @Friesian :D

Hoe maak je een back up als je niet in je toestel kan komen?
Nee nog steeds niet gelukt moet schijnbaar een code hebben maar kan het niet ondekken
@jg58
Volgens mij kun je het beste contact opnemen met Huawei support, of je loopt even een telefoonwinkel in om hulp.
@Ray
Mijn telefoon staat ingesteld via cloud op back-up.
Op compjoeter staat een backup.

Ik zeg, denk dus eigenlijk niet automatisch maak een backup maar heb dat al, vandaar, wel verkeerd verwoordt, klopt.
@jg58
Heb je bijvoorbeeld WhatsApp in de cloud via Google Drive?
Verw8 dat je Google foto's hebt.
Allemaal bedankt het is gelukt bij de telefoon winkel wat een gedoe bedankt
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jg58,

Ben blij om te horen dat het is gelukt. Ik kan mij voorstellen dat het een gedoe was. Het is natuurlijk niet fijn om onbereikbaar te zijn. :(

@ Ray, en Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer