.

Beantwoord

Waarom laadt Mijn Simyo niet?

  • 24 October 2017
  • 10 reacties
  • 167 Bekeken

Badge +3
  • Startend Simyaan
  • 25 reacties



Ook in Windows phone.

Error code 1.1
icon

Beste antwoord door Jihane 24 October 2017, 17:15

Bekijk originele reactie

10 reacties

Probeer het nog eens. Bij mij werkt het wel.
Badge +3
Uitgelogd, opnieuw ingelogd, zelfde error pagina.
Op 3 Windows 10 machines.
Heb jij IPv4, hier Dual Stack IPv4/IPv6.
Ik gebruik Chrome als browser op mijn Windows 10 laptop en Chromebook en de Android app. Op alle kan ik gewoon inloggen. Ook kan ik inloggen via Edge op de W10 laptop.

Ook Dual stack
Wis je browser geschiedenis en Cookies eens. Dat helpt ook vaak.
Badge +3
Zowel op schone Chrome, IE11 en Edge
en op andere laptop IE11, Chrome en Edge
en Windows phone.
2 verschillende accounts hetzelfde beeld, allebei dezelfde foutpagina van het Overzicht, de andere pagina's werken wel zoals verbruik, facturen en instellingen.
Ik weet dat er bij sommige klanten wat aanpassingen zijn i.v.m. een nieuw product. Heb jij toevallig KPN thuis? Misschien levert de aanpassing aan jouw MijnSimyo de problemen op.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/wij-introduceren-simyo-compleet-40547

Alleen een moderator kan daar iets zinnigs over zeggen.
Badge +3
Al jaren 2 dezelfde abonnementen bij Simyo.
Geen KPN telefoon / internet, maar Ziggo internet en TV.
Het beste van 2 werelden.

Ik ga maar even bellen, kijken of dat wat oplevert.
Badge +3
Telefonisch contact, zojuist bekend geworden bij de helpdesk dat er issues zijn met diverse accounts.
Zij gaan onze 2 accounts even achterliggend bekijken en nemen zo nodig contact op, mocht dit nodig zijn.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Bert!

Welkom terug op het Simyo Forum :)

Wat jammer dat je niet op Mijn Simyo kunt! Ik zie inderdaad dat je gebeld hebt vandaag. Mijn collega wist je te vertellen dat het ging om een tijdelijke storing, en dat hij je terug zou bellen zodra het opgelost was. Dit is nu in onderzoek, en mijn collega zal je dus ook bellen zodra er meer duidelijkheid is.

Mijn excuses voor de verwarring, en dank voor het doorgeven!

@ Ray, dank voor je reacties!

Groetjes,
Jihane
Badge +3
Zojuist op beide telefoons teruggebeld dat het probleem is opgelost en jawel, op beide Mijn Simyo het overzicht weer bereikbaar.
Top service, dank je.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Bert!

Graag gedaan! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer