.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen reactie via WhatsApp?

  • 14 September 2018
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

Hoi,

Ik probeer al langere tijd contact te krijgen met de klantenservice via Whatsapp.

Via de webchat ben ik eerder geholpen en hebben we het nummer waar ik mijn Whatsapp berichten naartoe stuur gecontroleerd. Deze klopt. Ik zie zelfs jullie avatar en statusbericht via Whatsapp. Een reactie komt echter nog steeds niet (11 dagen geleden).

Ik gebruik een telefoonnummer wat begint met 00297
Door de geografische locatie en het tijdverschil is de webchat voor mij al lastiger dus ik zou liever via Whatsapp contact hebben.

Ik heb dus niet zozeer een vraag maar meer een mededelin en die luidt ongeveer: fix het systeem.

Als er meer details nodig zijn hoor ik het graag.

Mvg
icon

Beste antwoord door Jihane 17 September 2018, 17:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Het Whatsapp kanaal betreft een pilot. 100% zeker durf ik het niet te zeggen maar ik vermoed toch dat dit te maken heeft met het nummer wat je gebruikt.

Stel je vraag via WhatsApp

Let op: om je privacy te beschermen kun je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling. Gebruik daarvoor een van onze andere kanalen.
Hoe werkt het?
  1. Voeg ons nummer https://tel:0031651000054 toe aan je contacten op je telefoon
  2. Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.
Goed om te weten
Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp. Het vragen stellen via WhatsApp is nu alleen nog een pilot.
Ja ik vermoed ook dat het een fout in het systeem is wat ze gebruiken. Vandaar dit topic.

Ik kon geen forumsectie vinden voor het reporten van problemen met systemen. Vandaar hier.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ikheetgeenhenk,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om ons te Whatsappen! Lukt het wel om andere mensen een bericht te sturen? Wat voor melding krijg je te zien - hoeveel vinkjes zie jij verschijnen?

WhatsApp is in principe nog een pilot-kanaal, maar intussen hoort alles vlekkeloos te werken. We gaan dit tot op de bodem uitpluizen dus! Laat je me weten wat jij precies ziet staan?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane.
Uit deze screenshot kun je de informatie halen waar je naar vraagt.
En ja, met andere ontvangers kon ik wel whatsappen.

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ikheetgeenhenk,

Bedankt voor de screenshot! Ik ga dit uit laten zoeken door de technische afdeling. Het kan zijn dat het systeem je berichten niet binnenhaalt. Maar daar komen we gauw achter!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer