.

Beantwoord

Waarom krijg ik een melding over Simyo Compleet?


Ik krijg een voorstel voor simyo compleet omdat ik een KPN Internet aansluiting zou hebben, of op dit adres zou zijn !!
Dit klopt niet !!!
Graag info hierover hoe dit kan
icon

Beste antwoord door Possy 4 July 2018, 12:08

Bekijk originele reactie

15 reacties

Kan een administratief foutje zijn. Woon je daar misschien pas?
Dan zou het van de buren kunnen zijn, die wonen op nr 16
Ik woon al meer dan 22 jaar op nr 16A
Dat zou een verklaring kunnen zijn.

Een moderator kan je meer vertellen en die gaat ook nog reageren.
Inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk.
Ze gaan het uitzoeken
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Possy,

Welkom op het Simyo Forum! Wat verwarrend dat je zo'n bericht hebt ontvangen, terwijl je geen KPN hebt thuis.

Uiteraard snap ik dat je graag wilt weten wat er aan de hand is. Ik zie inderdaad dat je inmiddels via onze klantenservice bent geholpen. Mijn collega zal uitzoeken wat hier aan de hand is.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Ray, zou kunnen. We zoeken het uit!

Groetjes,
Els
Hoi Els,
Ik heb inderdaad contact gehad met de helpdesk.
Ze zouden binnen een week reageren.
Maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
In welke vorm dan ook.

Possy
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Possy,

Ik zie inderdaad dat mijn collega het zou uitzoeken. Sorry dat je nog geen reactie hebt gekregen! Ik zal vandaag aan mijn collega vragen of zij al meer weet hierover.

Groetjes,
Ashweeta
Weer 6 dagen verder maar nog steeds niks gehoord.
GAAT LEKKER ZO
Reputatie 6
Badge +4
Hai Possy,

Ai ik zie dat je al een hele tijd wacht op antwoord en niet meer 'vandaag' terugkoppeling gekregen hebt. Excuses daarvoor! Dat is niet wat je van ons mag verwachten en niet zoals het hoort.

Ik ben direct voor je nagegaan wat de stand van zaken is. In je gegevens zie ik dat mijn collega Fatima je op 6 juli een e-mail heeft gestuurd hierover. Kan het zijn dat deze in je Spam-box terecht is gekomen? In de e-mail geeft ze aan dat ze voor je laat uitzoeken waarom je deze melding krijgt over Simyo Compleet. Ook schrijft ze dat ze verwacht op 27 juli meer te weten daarover. Hierover heeft ze je op 17 juli ook even opgebeld zo te zien. Vrijdag aanstaande zal ze dus terugkomen op jouw vraag.

Hou je ons op de hoogte van de uitkomst?

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas,

Dank voor je bericht, ik wacht de 27e af
Klopt bericht stond in spam! !!!
Tip voor simyo: zoek uit waarom dit soort berichten in spam komen. Klantenservice@simyo
Alle ander mail komt gewoon binnen.(reklame/forum/factuur) berichten.

Possy
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Possy,

Graag gedaan, daar zijn we immers voor! 🙂

Bedankt voor het meedenken. Jammer genoeg komt het voor dat e-mails van onze klantenservice door een spamfilter worden tegengehouden. Hier hebben wij niet zoveel invloed op. Wel kun je door onze e-mails te markeren als "Geen Spam" krijg je ze de volgende keer gewoon weer in je Inbox.

Fijne dag nog!

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas
Als er Simyoklantenservice voor het @ staat en een onderwerp met simyo bv (simyo antwoord)
Dan gaat het volgens mij wel goePossy
Reputatie 6
Badge +4
Hi Possy,

We sturen e-mails vanaf klantenservice@simyo.nl en in de e-mail van Fatima zag ik ook (Mijn) Simyo staan. Nouja, ik raad je in ieder geval aan om haar e-mail te markeren als 'Geen Spam'. Dat zou moeten helpen. 🙂

Groetjes,
Thomas
Had ik al gedaan.
Staat geen onderwerp in de mail.
Ook een reden om te spammen
En voor het @ geen Simyo

Ik wacht om de 27e juli voor mijn antwoord

Dank je Thomas

Possy
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Possy,

Wat vreemd, ik zie dat aan onze kant er wel een onderwerpregel is toegevoegd. Ik wilde je even op de hoogte brengen. Zonet hoor ik namelijk dat Fatima afwezig is en dat zij maandagmiddag waarschijnlijk pas weer op kantoor is. Ik hou het even voor je in de gaten of ze er maandag op terug komt.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Thomas

@Possy edit 31 juli 2018: Fatima heeft je gisteren een sms en e-mail gestuurd. In de e-mail legt ze uit dat een deel van onze klanten door een foutje van onze kant, onterecht Simyo Compleet zouden hebben gehad. Inmiddels is dat recht getrokken en zal je net als deze andere klanten binnenkort geen Simyo Compleet meer hebben.

Reageer