.

Beantwoord

Waarom krijg ik een foutmelding op Mijn Simyo?

  • 4 August 2018
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

Iedere keer als ik inlog in mijn simyo of naar een andere pagina binnen mijn account wil gaan krijg ik "hey hier gaat wat mis".

Mvg Wim
icon

Beste antwoord door Els 5 August 2018, 12:07

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Wim1962,

Welkom terug op het forum! Wat onhandig dat je die foutmelding krijgt zeg. 😞

Op dit moment lijkt hier alles goed te werken, ervaar je dit probleem nog steeds? In dat geval raad ik je aan om de cookies en cache van je browser te verwijderen en het dan opnieuw te proberen. Soms kan het zijn dat er zoveel gegevens staan opgeslagen, dat sommige websites niet helemaal goed meer werken. Met een frisse start kom je vaak een heel eind!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Els
Hallo Els,

Heb gedaan zoals jij hebt voorgesteld maar helaas blijft het probleem maar er is nu ook een error code vermeld, namelijk 1.1 .
Misschien heb jij hier iets aan.

Mvg Wim
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Wim,

Ai, dat is onhandig! Goed dat je het legen van de cookies en cache hebt getest.

Kun je me vertellen of je deze zelfde foutmelding krijgt als je een andere browser gebruikt?

Groetjes,
Els
Hallo Els,
Bij het gebruik van een andere browser krijg ik ook een "he hier gaat wat fout" .
Op firefox krijg ik dus die 1.1 op de pagina zelf maar in het tabblad boven in error 500.
Bij Goorgle chrome alleen in het tabblad bovenin error 404.

Groeten Wim
Reputatie 6
Badge +4
Hi Wim1962,

Dankje voor het doorgeven dat het nog niet lukken wil. Kun je een screenshot voor me maken waarop de foutmelding te zien is? Dan kan ik deze doorsturen naar mijn collega's van de technische afdeling. En ik vraag me af; heb je hier alleen last van in de website of ook in de Mjin Simyo app of website op je mobiel?

Groetjes,
Thomas

Ik gebruik mijn simyo app niet meer door vervelende effecten na een update 1 a 2 jaar geleden. Moest toen alles opnieuw installeren op mijn telefoon en maak er dus niet meer gebruik van. Heb er geen vertrouwen meer in sinds dien.
Ik internet alleen via mijn laptop gebruik hiervoor niet mijn telefoon.

Groeten Wim
Reputatie 6
Badge +4
Hi Wim1962,

Dankje voor het screenshot! Ik stuur het door naar mijn collega's en zodra ik meer weet hoor je het van me. :)

Jammer dat je een vervelende ervaring hebt gehad met een oudere versie van de Mijn Simyo app, inmiddels is hij een stuk verder ontwikkeld. Goed om te weten dat je alleen Mijn Simyo bezoekt via de laptop. Ik zal dat er ook bij vermelden.

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Reputatie 6
Badge +4
Goedemiddga Wim1962,

Vandaag hebben mijn collega's een en ander uitgezocht en ze geven aan dat het mogelijk aan de link linkt die je gebruikt om in te loggen. Kun je nogmaals proberen om in te loggen via deze link?

Mocht het nog niet lukken, kun je dan kijken of het wel werkt als je inlogt in een andere browser zoals Chrome of Opera?

Hou je ons op de hoogte of het gelukt is? :)

Groetjes,
Thomas

Reageer