.

Beantwoord

Waarom krijg ik bij inloggen op Mijn Simyo een ander telefoonnummer te zien?

  • 18 December 2018
  • 2 reacties
  • 257 Bekeken

Badge
Zo als ik aangegeven heb heeft mijn man een abonnement van 10 euro.

Ik heb een sim only abonnement met telefoonnummer 06******** Dus alléén de belkosten worden verrekend.

Zie bericht hierboven.

Mijn man heeft een abonnement van 10 euro met telefoonnummer 06********

Als ik inlog krijg ik nog steeds het abonnement van mijn man staan en niet mij abonnement.

Graag wil ik dat dit recht gezet wordt.
Bij voorbaat dank

Ivonne
icon

Beste antwoord door Kevin 18 December 2018, 12:49

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste Ivonne.

Geen telefoonnummers plaatsen zoals reeds gezegd.🙂
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ivonne,

Dit forum is openbaar voor alle Simyo klanten. Iedereen kan jouw berichten dus lezen. Wij hebben je al vaker aangegeven dat je hierin dus geen privégegevens en telefoonnummers moet zetten. Wij (de werknemers van Simyo) kunnen jouw nummer altijd in zien en je verder helpen. Het is dus niet nodig om deze te vermelden. Wij hebben dit nu nogmaals voor je aangepast.

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo op de computer, vraagt je browser vaak of deze inloggegevens bewaard moeten blijven zodat je de volgende keer snel in kunt loggen. Dit is natuurlijk super handig, maar wanneer je meerdere aansluitingen hebt is het iets minder handig. Je kunt via de instellingen van je browser de wachtwoorden beheren en het nummer en wachtwoord van je man laten vergeten. Je moet dan steeds je nummer en wachtwoord opnieuw invoeren.

Wanneer het nummer van je in beeld komt te staan, kun je hier ook gewoon op klikken en dit wijzigen naar je eigen nummer en wachtwoord. Daarnaast adviseer ik je om de Mijn Simyo app te downloaden. Via de app kun je namelijk gemakkelijk meerdere accounts beheren! :)

@Friesian, dankjewel voor het antwoorden. Ik heb de telefoonnummers aangepast!

Groetjes,

Kevin

Reageer