.

Beantwoord

Waarom kreeg ik te zien dat er andere bundels waren?


Reputatie 1
Badge +1
Keek ik vanmorgen op mijn app hoeveel me ik nog heb zag ik een melding dat de bundels gewijzigd zijn of zoiets.
Toen ik ging kijken zag ik geen verschil. Blijft gewoon 4 euro voor 100 Minuten en 6 euro voor 1000 mb.

Zal ik het dan verkeerd gezien hebben ?
icon

Beste antwoord door Jihane 10 July 2017, 16:43

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Afentoe,

Ik kan me voorstellen dat je dat verwarrend vindt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat jij al eens verlengd hebt. Je hebt dus de goedkoopste bundels 🙂 Handig! De App maakte laatst een foutje waardoor sommige mensen die al verlengd hadden, te zien kregen dat hun bundels nog goedkoper konden. Dit was niet zo. Mijn excuses voor de verwarring. Wil je me vertellen wat voor besturingssysteem jouw telefoon gebruikt? Heb je een Android telefoon of een iPhone? Dan kan er uitgevogeld worden welke mensen (met welk systeem) die melding kregen.

Maar maak je geen zorgen 😉 Jouw bundels zien er goed uit. Je hebt het beste van het beste.

Laat je het me nog even weten?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +1
Dankjewel voor de reactie, ik had al een vermoeden dat het een foutje was.

Heb ik weer geen geluk, vorige keer bij verlengen ging ik voor de mb minder betalen
maar voor de 100 belminuten ( die ik bijna nooit meer dan 10 minuten gebruik )
ging ik van 3 naar 4 euro.

Maar ik gebruik een iPhone SE.
Voor mij de beste kleine telefoon. 😀

Groeten Theo
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Afentoe,

Dat is wel balen natuurlijk! Gelukkig kom je ondanks prijsverhoging van je belminuten toch nog goedkoper uit. Dat scheelt! :D

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik zal mijn collega die hierover gaat op de hoogte houden van je type toestel. :$

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Reputatie 1
Badge +1
En weer kreeg ik de melding dat als ik overstap op nieuwe bundels ik voordeliger ben.
Is nu al de 3e keer zonder dat er maar iets is veranderd.

Graag wil ik meer mb zonder extra te betalen.
En zeker geen meldingen meer waar ik blij van word terwijl er niks van klopt.

Groeten
Theo
Reputatie 2
Badge
Ook ik kreeg vandaag voor de 2e keer (eerste keer was een maand geleden) de melding dat er nieuwe bundels zouden zijn, met vervolgens een scherm met verlenging aanbod dat leeg is. Destijds ook al gemeld. Mijn OS is Android 7.0.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Theo en Chili,

Jeetje, wat super onhandig dat jullie nu wederom dezelfde foutieve melding krijgen. We horen hier meer geluiden over, goed dat jullie de informatie doorspelen!

We doen ons best om te achterhalen wat hier mis gaat en waarom dit opnieuw te voorschijn komt. Uiteraard sorry voor het eventuele ongemak! :(

Mochten jullie weer een melding krijgen, breng ons dan wederom op de hoogte! Hoe meer voorbeelden, hoe beter. Hebben jullie hier nog vragen over?

Groetjes,
Els
Reputatie 1
Badge +1
Als Ik weer een melding krijg, gooi ik de app van mijn telefoon.
Reputatie 1
Badge +1
Het is geen foutieve melding, maar jullie zijn vergeten om de tarieven te verlagen voor de trouwe klanten die voor de 2e keer willen verlengen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Afentoe,

Was het maar zo'n feest!

Je kunt je abonnement na een jaar abonnement maar één keer verlengen. Hierna is het helaas niet mogelijk om nóg goedkoper uit te komen, omdat je al gebruik maakt van onze meest voordelige tarieven.

Groetjes,
Asma
Reputatie 1
Badge +1
Had ik maar de meest voordelige tarieven, dat was 3 euro voor 100 minuten maar omdat ik de internetbundel een keer aanpaste moest ik ook de belbundel aanpassen en die was 4 euro geworden.
Zou leuk zijn als dat weer 3 euro werd als goedmakertje.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Afentoe,

Op het moment dat jij je belbundel aanpast, is het helaas niet meer mogelijk om gebruik te maken van onze oude bundels. Ook wij kunnen dit jammer genoeg niet voor je in orde maken. :(

Als goedmaker zal ik je 1000 gratis MB geven. Deze gratis MB's kun je voor december uitpakken via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht. Houd er alleen wel rekening mee dat als je de MB's activeert ze automatisch komen te vervallen op de laatste dag van de maand.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Asma,

Ok ik be grijp het van die bundels, maar die 1000 mb eenmalig komt mooi van pas.
Ik ben weer helemaal gelukkig.

Groetjes,
Theo
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theo,

Jij blij, wij blij 😃 Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +1
1 oktober.
Weer een maand voorbij dus probleem zal wel opgelost zijn.
Open ik min Simyo app en zie weer dat ik kan verlengen voor voordelige bundels.
Ik blij natuurlijk maar wat denk je?

Juist weer niet.
1 november ben ik hier misschien weer.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi afentoe,

Ai, ik snap dat je het teleurstellend vindt om die melding weer te zien. De informatie die je we eerder gegeven hebben, staat nog steeds. Je hebt al 's eerder verlengd, en dus kan dat niet nogmaals. Je maakt nog wel gewoon gebruik van de verlengbundels. Sorry! Er wordt hard gewerkt aan dit probleem.

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer