.

Beantwoord

Waarom kon ik niet inloggen?

  • 11 February 2017
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Op 29-1 kon ik niet inloggen (om te controleren of ik nog binnen de bundel kon bellen) op my simyo app ,waarom weet ik niet,toen via de website geprobeerd,lukte ook niet. Toch maar gebeld,er was enige haast bij,jammer dit gesprek was een half uur buiten de bundel,kostte dus 10 euro. Kwam ik later achter toen ik e.e.a. opnieuw geïnstalleerd had.
Ik denk dat een paar slimme jongens bij Simyo een nieuw verdienmodelletje hebben gevonden.
icon

Beste antwoord door Caspar 13 February 2017, 15:02

Bekijk originele reactie

6 reacties

Als een inlog probleem was waar je als klant niks aan kon doen dan zal er best wel wat te regelen zijn. Maar je schrijft dat je ook niet via de internetpagina kon inloggen.

De vraag is nu aan jou of je een foutmelding kreeg of iets dergelijks.

Je laatste zin is overigens nergens op gebaseerd.
Nee hoor geen foutmelding,maar op de website was de combinatie van het tel.nr en wachtwoord onbekend,terwijl die gewoon in mijn browser opgeslagen zijn. De app die anders prima functioneerde deed het ook niet meer.
Nu vraag ik mij af; jij stelt dat mijn laatste zin nergens op gebaseerd is. Waar baseer jij dat dan weer op?
Het is voor Simyo en ook andere providers technisch mogelijk om groepen gebruikers ""per ongeluk"" te benadelen en dan gaan zitten wachten wie reageert,die compenseer je dan en de rest van je voordeel hark je binnen. Ik ben er haast zeker van dat het hier ook een vooropgezette actie van Simyo betrof. En de volgende keer is weer een ander groepje het haasje.
De reden dat ik claim dat die laatste zin nergens op is gebaseerd is voor mij zeer simpel uit te leggen. Jouw onderstaande tekst die ik heb geplaatst in een quote en daarmee citeer is voor mij voldoende bewijs dat jij jouw betoog baseert op aannames. Deze uitspraken openlijk op een website plaatsen zonder enig wettelijk en overtuigend bewijs voor jouw beweringen kan een bedrijf, Simyo in deze, aantasten in goede naam en eer. Volgens de wet valt dit onder smaadschrift.

Het is voor Simyo en ook andere providers technisch mogelijk om groepen gebruikers ""per ongeluk"" te benadelen en dan gaan zitten wachten wie reageert,die compenseer je dan en de rest van je voordeel hark je binnen. Ik ben er haast zeker van dat het hier ook een vooropgezette actie van Simyo betrof. En de volgende keer is weer een ander groepje het haasje.



Wie ontevreden is over een andere persoon of een bedrijf, kan zich op een website, blog of mailinglijst afreageren op die persoon of dat bedrijf. Dat mag, maar wanneer daarmee iemands eer of goede naam wordt aangetast, kan sprake zijn van belediging, smaad of laster.

Het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam door verspreiding van een bepaald feit is een misdrijf: smaad. Als dat schriftelijk gebeurt, en publicatie op een website is "schriftelijk", maakt de dader zich schuldig aan smaadschrift. Een verwant misdrijf is laster: het opzettelijk verspreiden van iets waarvan de dader weet dat het een leugen is.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Robbedop,

Welkom op 't forum 🙂

Wat vervelend dat je niet kon inloggen op de app en op de website. Dit kan om verschillende redenen gaan. Het beste is om gelijk contact op te nemen met ons via 1200, per e-mail of via Facebook, Twitter of het forum. Dan gaan wij voor je uitzoeken wat er precies misgaat.

Het is wel erg vergezocht om ervan uit te gaan dat we jou expres niet laten inloggen zodat jij buiten je bundel gaat bellen. Dit is dan ook absoluut niet zo.

Heb je hier nog vragen over?

@Ray bedankt voor je je hulp!

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,
het enige dat ik wilde weten is of er nog meer mensen waren die niet konden inloggen,
mijn laatste zin was een grapje cq als grapje bedoeld . Echter het verbaasd mij dat er mensen zijn die geen antwoord weten,maar wel een reactie plaatsen, met als hoofdmoot smaad en laster. Ik weet ook wel dat er hier geen opzet in het spel is,dat hoef je verder ook niet nog eens uit te serveren. verder wil ik niet meer over deze kwestie communiceren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Robbedop,

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt achterhalen waarom je niet kon inloggen en of meerdere mensen hier last van gehad hebben. Het is dan wel makkelijk om dit in je bericht terug te laten komen. Het is niet onze bedoeling geweest om je een naar gevoel te geven aan het contact wat je via ons forum hebt. Sorry dat dit nu wel het geval is geweest :(

Op het moment dat je nog eens niet kunt inloggen, laat het dan gerust weten. Zoals Caspar en Ray hebben aangegeven, zullen wij dit zeker niet met opzet doen en helpen we je graag verder zodat je jouw verbruik weer kunt bekijken. Als je nog andere vragen hebt, dan zie ik dat ook graag.

Groetjes,
Angela

Reageer