.

Beantwoord

Waarom komen de cijfers op de App niet overeen met elkaar?

  • 25 August 2017
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Badge
Kan iemand dit uitleggen? Het verbruik in de app sluit bij mij nooit aan met de specificatie.

icon

Beste antwoord door Jihane 26 August 2017, 13:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Joop,

Haha, zie ik nou goed dat je telefoon veel meer MB's registreert dan Mijn Simyo? 😉 Dat komt omdat je op je iPhone steeds moet verversen wat de periode is waarin hij het bij elkaar optelt. Je kunt dat helemaal onderin doen - dan kun je die gegevens resetten. Mijn Simyo gaat alleen maar over één maand. Dat verklaart dat verschil!

Is dat helder zo?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Joop,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je het verwarrend vindt dat je hier zien staan dat je 17 MB's buiten de bundel hebt geïnternet. In het systeem zie ik terug dat het inderdaad gaat om 5,4 MB en dat je € 0,81 aan buitenbundelkosten gemaakt hebt. Niet meer! Er is in elk geval geen sprake van 'spookverbruik' 😉 Je betaalt heus niet voor meer, en je bundels zien er verder prima uit.

Ik kan de oorzaak niet vinden van dat er nu 17 staat daar, maar laten we dit samen in de gaten houden. Je gaf aan dat het 'nooit' goed staat. Heb je hier ook andere voorbeelden van? Dan kan ik dit voor je gaan onderzoeken.

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane
Badge
Nou ja.. nooit... De optel som voor binnen de bundel klopt altijd. Maar buiten de bundel (gebeurt niet vaak) klopt de optel som niet.

Dit is ook wel raar:



Als ik trouwens het maandverbruik van de telefoon met de app verbruik dan is die in de app altijd hoger (op iPhone onder mobiel netwerk)

Badge
Hoewel de MB's af en toe niet helemaal optellen en "buiten de bundel" geraakt zijn zie ik ze (enkele spook mb's) op de factuur niet terug. Toppie! Bedankt voor het antwoorden!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Joop,

Graag gedaan! :D

Laat je het me weten als je hier nog een vraag over hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer