.

Beantwoord

Waarom kom ik niet in mijn MijnSimyopagina?

  • 26 June 2019
  • 5 reacties
  • 423 Bekeken

Badge
Beste medeforumleden,

Volstrekt nieuw is het voor mij dat sinds 26 Juni 2019, 2.30u., mijn MijnSimyopagina bij 2 pogingen niet opent....!

[Het is nodig dat ik mijn simkaartsaldo kontroleer ! ].

Hoe kan ik nu in MijnSimyo komen ?

Bij voorbaat veel dank voor de aanwijzingen.

JoMa.

26 Juni 2019, 02.55u..
icon

Beste antwoord door Kevin 26 June 2019, 12:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi JoMa,

Welkom terug op het Simyo forum!

Wat onhandig dat je niet kunt inloggen op Mijn Simyo. Krijg je toevallig ook een foutmelding te zien? Het kan zo zijn dat je wachtwoord niet correct is, klik in dat geval op de link met 'wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een mail met daarin een nieuw wachtwoord.

Mocht dit niet het probleem zijn, dan ligt het vaak aan de cache-gegevens van je browser. Deze kun je gemakkelijk verwijderen. Hoe dit werkt kun je per browser nalezen op deze pagina.

Laat het vooral even weten als je nog vragen hebt!

Groetjes,

Kevin
Badge
Hartelijk dank voor jouw hulpreaktie, Kevin.
Ik had al, na geruime tijd proberen en ergeren, mijn gebruikelijke, -maar temidden van werk nogal vervelend rigoreuze- , maatregel toegepast: alle websitegegevens uit de geheugens van de gebezigde MBP. wissen....: met het gebruikelijke goede resultaat.

Tot lezens,
JoMa.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JoMa,

Fijn dat je weer kunt inloggen op Mijn Simyo! Wel jammer dat je nu veel gegevens kwijt bent natuurlijk.. Een tip voor de volgende keer, als je naar instellingen en browsergegevens wissen gaat, dan kun je er ook voor kiezen om alleen de cookies en cachegegevens te wissen en je browsergeschiedenis gewoon te laten staan. 🙂

Groetjes,

Kevin
Badge
Helaas Kevin, heeft mijn oudste MBP.,-[Geproduceerd óf einde 2007 óf 1e. week 2008]-, slechts een integrale wismogelijkheid; en ik was met dit apparaat aan het werken....

Hartelijke groet,

JoMa.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JoMa,

O dat is inderdaad zonde! 😰

groetjes,

Kevin

Reageer