.

Beantwoord

Waarom kan niet overstappen naar sim only?

  • 28 December 2013
  • 10 reacties
  • 1394 Bekeken

Hallo, ik wil mijn simyo prepaid overzetten naar sim only, als ik via mijn simyo inlog en sim only aanvraag krijg ik een knopje nummer behoud niet afgerond.
Bij nummerbehoud zie ik dat Simyo 8jaar geleden deze stap niet heeft afgerond.
Hoe kan ik alsnog sim only aanvragen

gr Weerman
icon

Beste antwoord door Charlene 30 December 2013, 16:43

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +8
Hallo, ik wil mijn simyo prepaid overzetten naar sim only, als ik via mijn simyo inlog en sim only aanvraag krijg ik een knopje nummer behoud niet afgerond.
Bij nummerbehoud zie ik dat Simyo 8jaar geleden deze stap niet heeft afgerond.
Hoe kan ik alsnog sim only aanvragen

gr Weerman


Hoi Weerman,

Welkom op het forum :)
Omdat we sinds kort het nummerbehoud proces anders weergeven op Mijn Simyo, is jouw aanvraag nummerbehoud van 2005 weer naar boven gekomen. Ik laat de IT-afdeling dit voor je aanpassen, zodat jij ook via de overstaplink kunt overstappen naar sim only. Goed dat je het meldt dus :)
Ik laat het je weten wanneer zij dit in orde hebben gemaakt.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi weerman,

Het is gelukt om de weergave van je nummerbehoud te herstellen. Maar ik zie dat je dat zelf al hebt gemerkt, en inmiddels succesvol bent overgestapt. 🙂 Veel plezier met je Simyo abonnement.

Groetjes, Charlene

Hoi, ook ik heb last van dit probleem.

Hoi, ook ik heb last van dit probleem.

 

Kun je stap voor stap uitleggen wat je doet? 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi 7533378773, 

Net zoals Ray ben ik ook benieuwd wat je precies doet en waar het vastloopt. 

Als je wilt overstappen van Prepaid naar Sim Only, dan kun je namelijk gewoon inloggen op Mijn Simyo met je Prepaid telefoonnummer. 

Vervolgens kun je op de Overzichtpagina een tegel terugvinden waar je op kunt klikken om over te stappen naar Sim Only. Heb je dat wel gedaan? Of probeer je een hele nieuwe bestelling te plaatsen met nummerbehoud? Want dat kan inderdaad niet :wink:

Groetjes, 
Bas

Heb nu een prepaid waar vorige week een nummerbehoud op is gedaan. 

Dat probeer ik via de mijn simyo website om te zetten naar abonnement.

 

Er loopt geen nummerbehoud aanvraag verder en de simkaart werkt verder normaal met het juiste nummer.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi 7533378773, 

Bedankt voor je reactie met afbeelding!

 

Ik heb je probleem bij de technische afdeling neergelegd, zij gaan hier mee aan de slag. Ze geven aan vandaag nog een reactie te geven dus zodra ik die heb reageer ik opnieuw op je bericht!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +6

Hoi 7533378773, 

 

Het probleem zou opgelost moeten zijn, je zou nu kunnen overstappen! Laat je me weten of het is gelukt?

 

Groetjes,

Daisy

bedankt! het is opgelost.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi 7533378773,

 

Goed om te horen dat het is opgelost! Fijn weekend. :) 

 

Groetjes,

Sarah

Reageer