.

Beantwoord

Waarom kan ik Simyo Compleet nog niet activeren?

  • 3 December 2018
  • 6 reacties
  • 364 Bekeken

Badge
Sinds enkele dagen heb ik een all in one pakket van KPN. Er is mij verteld, dat ik direct in aanmerking kom voor Simyo compleet. Echter ik kan in "mijn Simyo" nergen de optie activeer Simyo conpleet
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Niels 4 December 2018, 13:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

En wat neem je af bij Simyo? Prepaid of Abonnement?
Badge
Een Abonnement telefoon plus internet
Ok, nu is het wel zo dat het een aantal dagen duurt voordat het zichtbaar is in je MijnSimyo. Wijzigingen gaan de 1ste van de volgende maand in. Dus dat zou dan 1 januari zijn.
Badge
bedankt vior je reactir. Ik zal een aantal dagen geduld moeten hebben🤗
Reputatie 6
Badge +5
Hi Somme 3,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Met een internetaansluiting van KPN in huis kan je inderdaad gebruik maken van Simyo Compleet. Zoals Ray al aangeeft, kan het een aantal dagen duren voordat dit te vinden is op Mijn Simyo. Daarnaast is het belangrijk dat de adresgegevens bij zowel KPN als Simyo precies overeen komen. Al deze informatie valt ook terug te vinden op het volgende blog.

Ik zie dat je inmiddels ook al telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Fijn dat die je inmiddels al heeft kunnen helpen :)

Ray, bedankt voor je reactie en uitleg!

Groetjes,
Niels
Badge
Na 14 dagen wachten, krijg ik nog steeds het bericht, dat ik Simyo Compleet niet kan activeren.
Alle door mij aangedragen informatie (naam, adres, plaats) aan KPN zijn goed ingevuld.
Ben toch benieuwd of op 1 januari van de "compleet"optie gebruik kan maken.

Bedankt voor je vorige reactie
Somme

Reageer